رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان از مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان مارگون بازدید کرد .
کد خبر: ۱۰۹۸۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱ 27 March 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در این بازدید دکتر پناه پور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان با بیان مشکلات، دغدغه ها و نیاز های بهداشتی و درمانی شهرستان بالاخص تجهیز مراکز و خانه های بهداشت و نیاز به پزشک متخصص و مجوز راه اندازی ساختمان بستر درمان و... خصوصا با توجه به نوپا بودن شهرستان و شبکه بهداشت و درمان مارگون خواستار نگاه ویژه دانشگاه علوم پزشکی استان به شهرستان مارگون شدند.

در ادامه دکتر جاودان سیرت ریاست علوم پزشکی استان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات پرسنل مجموعه بهداشت و درمان شهرستان مارگون قول مساعدت و همکاری برای حل مشکلات موجود دادند و گفتند: مردم ان شاالله در آینده نزدیک بصورت ملموس شاهد حل این مشکلات خواهند بودو هدف دانشگاه علوم پزشکی هم در اصل خدمات رسانی بهتر و ارزنده تر به مردم میباشد.

بازدید ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان از مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان مارگونبازدید ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان از مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان مارگونبازدید ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان از مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان مارگونبازدید ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان از مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان مارگونبازدید ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان از مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان مارگونبازدید ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان از مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان مارگون

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار