مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام؛
مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام گفت:در سال گذشته دو هزار و ۹۵ مورد جراحی و همچنین ۳۷ هزار و ۸۰۴ بیمار نیز به آزمایشگاه های این مراکز مراجعه کرده اند.
کد خبر: ۱۱۱۴۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶ 12 July 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ مهیار سلیمانی امروز صبح در نشست خبری با اصحاب رسانه استان  با بیان اینکه جهت کمک به بهبود شرایط بیمه شدگان و توسعه مراکز درمانی تلاش خواهیم کرد گفت: در استان ایلام بظاعت پوشش ملکی مناسب نیست و کم می باشد که در این راستا تلاش های فراوانی جهت پوشش بیشتر شده است.

دمدیر درمان تامین اجتماعی ایلام افزود: در بخش درمان غیر مستقیم(قرارداد با سایر مراکز) نیز ۱۴۴ پزشک، ۲۷دندانپزشک، ۹۴ داروخانه، ۵۱ درمانگاه، ۱۳۹ مرکز پاراکلینیک(آزمایشگاه، سونوگرافی، تصویربرداری ،سی تی اسکن) و ۱۳ بیمارستان طرف قرارداد می باشند.

وی با بیان اینکه مراکز ملکی در گذشته سه مرکز دهلران، درمانگاه میلاد و درمانگاه شماره دو بوده افزود: از سال گذشته نیز بیمارستان شهدای زاگرس نیر اضافه شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام بیان داشت: در سال گذشته ۵۴۸ هزارو ۴۱۰ مورد ویزیت پزشک عمومی و همچنین ۶۴ هزار و ۶۱۸ مورد بوده که به بیمه شدگان تامین اجتماعی در این استان ارائه شد.

وی اضافه کرد: در بازه زمانی یاد شده دو هزار و ۹۵ مورد جراحی و همچنین ۳۷ هزار و ۸۰۴ بیمار نیز به آزمایشگاه های این مراکز مراجعه کرده اند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار