فرمانداه انتظامی استان ایلام ؛
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: مردمداری، قانون مندی، هوشمندسازی، ارتقا علمی و کشف علمی جرائم از رویکردهای مهم نیروی انتظامی است.
کد خبر: ۱۱۱۵۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱ 16 July 2023

به گزارش  تابناک ایلام ؛ سردار جمال سلمانی روز شنبه در آئین تودیع و معارفه فرماندهان قدیم و جدید انتظامی شهرستان چرداول افزود: تغییر رویکرد ناجا از سلبی به ایجابی یعنی مردم محوری در سال های اخیر نمود بیشتری پیدا کرده و همواره بر نقش و جایگاه مردم و رویکرد فرهنگی تاکید می شود.

وی ادامه داد: کشف علمی جرائم، ارتقای علمی پرسنل و افسران، گسترش هوشمندسازی در سطح کشور در سال های اخیر توسط فراجا به درستی اجرا شده و خود را در این عرصه نوکر و خادم مردم می دانیم.

فرمانده انتظامی ایلام بیان کرد: تقدیم ۲۲ شهید در چهار ماه گذشته توسط فراجا برای برقراری امنیت پایدار در کشور بیانگر نقش و اهمیت نیروی انتظامی در این حوزه هاست ، خط قرمز نیروی انتظامی ایجاد آرامش و امنیت پایدار در تمام زمینه ها برای مردم است.

سردار سلمانی از حضور باشکوه مردم استان و شهرستان چرداول در آئین تشییع و خاکسپاری شهید مدافع امنیت ستواندوم مجید سلیم زاده تقدیر کرد و گفت: امنیت در استان ایلام بواسطه خون پاک شهیدان پایدار و تزلزل ناپذیر است و ما این آسایش و آرامش را مدیون خون شهدا هستیم.

وی به نقش متنفذین در برقراری امنیت ، کاهش جرائم و پرونده های قضایی پرداخت و تاکید کرد: جامعه متنفذین استان ایلام با نیروی انتظامی تعامل و ارتباط نزدیک و فشرده ای دارند و دست خود را برای پیشبرد امور به سمت بزرگان و ریش سفیدان دراز می کنیم و دستان بامحبت آنها را به گرمی می فشاریم.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه در بحث حجاب و عفاف ایلام جزء استان های سفید کشور است، برگزاری همایش بزرگ اربعین را افتخاری برای کشور و ایلام دانست و یادآور شد: در موضوع ماموریت اربعین برنامه ریزی های خوبی انجام شده و باید بلندگوی تبلیغاتی برای مردم استان ایلام در بحث اربعین باشیم.

سردار سلمانی در پایان تاکید کرد: مردمداری سرلوحه کار نیروی انتظامی بوده و رمز موفقیت یک افسر نیروی انتظامی با مردم بودن است.

فرماندار چرداول نیز در این برنامه گفت: چرداول یک منطقه روستا محور و از گستردگی زیادی برخوردار بوده و نقطه اتصال سه استان ایلام ، کرمانشاه و لرستان است.

علی محمدی ادامه داد: وسعت و پراکندگی روستاها می طلبد در بخش های زاگرس و شباب نگاه ویژه ای به آنها شود و ارتقای پاسگاه در این دو بخش به کلانتری یک خواسته مردمی از فرمانده انتظامی استان است.

وی افزود: شهرستان چرداول به خاطر موقعیت جغرافیایی و اینکه بیشترین آسیب های اجتماعی در حوزه قاچاق کالا و مواد مخدر در گردنه مله مازی صورت می گیرد، احیا و استقرار ایست و بازرسی در این گردنه یک ضرورت و نیاز امنیتی به شمار می رود.

تردد ۷۰ درصد زائرین کربلا از ورودی چرداول و استقرار ایست و بازرسی در مسیر قلاجه از دیگر موضوعاتی بود که فرماندار شهرستان چرداول به آن ها پرداخت.

در این آئین سرهنگ افشار شاهمرادی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان چرداول معرفی و از زحمات سه و نیم ساله سرهنگ مظفر مهدیخانی فرمانده سابق تقدیر بعمل آمد./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار