معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سفر دوم دولت به استان اعتبارات خوبی به حوزه عمرانی اختصاص داده شد.
کد خبر: ۱۱۱۶۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷ 26 July 2023
اختصاص اعتبارات بی‌سابقه عمرانی در دور دوم سفر دولت به کهگیلویه و بویراحمد

علی‌محمد روستا در همایش شهرداران ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم در استقبال از رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت گفت: شهرداری یاسوج در آماده سازی شهر برای استقبال از دولت سنگ تمام گذاشت که قابل تقدیر و تشکر است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به اینکه در سفر دور دوم دولت اعتبارات بی‌سابقه به حوزه عمرانی کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده شد افزود: ۱۲ همت برای حوزه عمرانی و ۱۱ همت برای حوزه اقتصادی اختصاص داده شده که جزئیات بیشتر آن توسط استاندار اطلاع رسانی می‌شود.

وی با اشاره به تلاش‌های استاندار و سایر مسوولان استان گفت: تلاش‌های صورت گرفته منجر به اقدامات خوبی برای تمام جغرافیای استان در حوزه عمرانی و سرمایه‌گذاری شده است.

روستا در ادامه با اشاره به اینکه بازدید دوره‌ای از شهرداری‌ها انجام خواهد شد عنوان کرد: به صورت ماهانه یا هر دو ماه یکبار از شهرداری‌ها بازدید و عملکرد آنها مورد ارزیابی قرار می‌دهیم.

روستا عنوان کرد: آنچه اصل کار است کار عمرانی است و شهرداران باید در خصوص اعتباراتی که برای کارهای عمرانی به آنها اختصاص داده می‌شود، پاسخ‌گو باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و بویراحمد در ادامه با اشاره به اینکه شهرداری‌ها به فکر درآمدزایی پایدار باشند عنوان کرد: متاسفانه میراث‌دار انباشت نیروهای مازاد در شهرداری‌ها هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شهرداری‌ها آنقدر نیروی مازاد جذب کردند و چاق و فربه شدند که به مانند یک فرد دیابتی می‌مانند که از انجام وظایف خود عاجز مانده و این مورد در شهرداری یاسوج بیشتر به چشم می‌خورد.

وی در خصوص نبود ماشین آلات در برخی شهرداری‌های استان گفت: شهرداری‌های شهرهایی که بهم نزدیک هستند از ماشین‌آلات یکدیگر در مواقع ضروری استفاده کنند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سیما و منظر شهری استان با مشکل مواجه است که باید در این زمینه تدابیری اتخاذ شود.

روستا در خصوص مشکلات شهر مادوان عنوان کرد: جلسه‌ای با منابع طبیعی برگزار شد و مقرر کردیم زمین‌های بالادستی حوزه منابع طبیعی برای فضای سبز در اختیار قرار گیرد.

وی همچنین بر رفع کنده‌کاری در سطح شهرها تاکید کرد و گفت: کنده کاری‌ها اصولی دارد که این اصول در شهرهای استان رعایت نمی‌شود.

پایان پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار