روزهای گذشته نشست رسانه ای به دعوت رئیس هیات فوتبال انجام گرفت که حواشی ایجاد کرد. اما هدف از این نشست چه بود و چرا این جلسه تشکیل شد.
کد خبر: ۱۱۱۸۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸ 04 August 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، واقعیت ماجرای جلسه هیات فوتبال این بود تا برخی نیازمندیهای هیات فوتبال  با ارائه راهکارها و مشاوره های لازم از سوی رسانه ها با محوریت تقویت تیم داری با استفاده از ظرفیت خیرین، پیمانکاران ،ادارات و مسئولین استانی در دستور کار قرار گیرد که خبر منعکس شده متاسفانه باعث شائبه و این برداشت شد که وضعیت ورزش در لنده بحرانی است در صورتی که هدف تقویت و ترغیب علاقمندان به ورزش برای حمایت از تیم داران فوتبال بود.

بنابراین گزارش در این جلسه پیشنهاداتی از سوی رسانه ها داده شد.
خبرنگاران در این جلسه متفق القول پیشنهاد دادند برای کمک به تیم های ورزشی که هیچ اسپانسری ندارند از ظرفیت رسانه استفاده و پیشنهاد به روسای ادارات و دستگاه های دولتی دهند تا به کمک تیم های فوتبال بیایند.

یکی دیگر از پیشنهادات ارائه شده این بود که از ظرفیت خیرین ،علاقه مندان به فوتبال با محوریت دعوت از پیمانکاران منطقه موضوع پیگیری و دعوت رسمی از این عزیزان صورت بگیرد و شاید این صنف با توجه به بضاعت مالی به کمک فوتبال بیایند.
از دیگر پیشنهادات ارائه شده ترغیب مجموعه ی شورا و شهردار لنده به حمایت از ورزش بود با این درخواست که کمک شود ورودی مجموعه ی ورزشی ساماندهی گردد که پیش از این پیگیری هایی نیز توسط رئیس جدید اداره ورزش با شهردار لنده صورت گرفت.

در این جلسه رفع مشکل زمین لنده از دیگر موضوعاتی بود که مطرح گردید اگرچه بنابر پیگیری های تابناک قرار است پروژه کلنگ زنی نور ورزشگاه طی هفته آینده انجام شود و برق تک فاز مجموعه به سه فاز انتقال داده شود و مجموعه ی اداره ورزش و فرماندار لنده و مدیر کل ورزش در جریان این موضوع هستند.
علی ایحال همانطور که در ابتدای این گزارش آورده شد، هدف از این جلسه کمک به رفع نیازمندیهای ورزش و در راس رفع مشکلات مانده ی زمین فوتبال بود تا به کمک رسانه ها و انتقال و تعامل و رایزنی کمکی انجام گردد که علی ظاهر خبر آن نشست با حواشی همراه بود.

آنچه لازم است افکار عمومی و مسولین بالادستی از آن مطلع باشند این است که فوتبال به عنوان محبوب ترین ورزش در این منطقه نیز محبوبترین رشته ی ورزشی است و سرمایه های خوبی در این رشته در لنده وجود دارد که نیازمند نگاه متولیان امر ورزش است.

اگر چه بجای کمک، خبر منعکس شده باعث گردید تا این برداشت شود که وضعیت فوتبال و شاید برای برخی ها ورزش در لنده شرایط بحرانی دارد باید گفت که رشته های بسیاری در لنده فعالیت دارند.
ورزش لنده پویا و سرزنده در حال فعالیت میباشد ولی نیازمندیهایی نیز وجود دارد که باید تلاش شود این نیازمندیها محقق و به پویایی بیشتر رشته های ورزشی لنده کمک شود.
آنچه دوستاران ورزش و ورزشکاران نیز آن را در مطالبات خود عنوان می‌کنند را نباید فراموش کرد.
از جمله ی مهمترین نیازمندیهای ورزش احداث یک سالن ورزشی چند منظوره است.
فضایی که باعث می‌شود ورزش در لنده سرزنده تر و منجر به رشد و توسعه ی بیش از پیش ورزش در این منطقه شود.

از دیگر درخواست ها در حوزه ی ورزش که باید به اطلاع متولیان ورزش استان رسانده شود تجهیز خوابگاه ورزشی می باشد که با همکاری فرماندار و رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان در اختیار اداره ورزش و جوانان قرار گرفته است.
داشتن خوابگاه باعث می‌شود تا رشته های ورزشی لنده بتوانند در مسابقات مختلف میزبان دیگر مناطق باشند که خود باعث رشد و تعالی ورزش لنده می‌شود.

هم اکنون و در پیگیری های این پایگاه خبری رشته های مختلف ورزشی از جمله ی فوتبال با داشتن ۳نماینده در لیگ های استان حضور فعال دارند و بزودی لیگ داخلی این شهرستان نیز شروع خواهد شد

نتیجه گیری که از مباحث مختلف مطرح شده در روزهای گذشته و این خبر می‌توان داشت این خواهد بود که ورزش لنده هم به لحاظ نیروی انسانی و هم زیر ساختی ظرفیت های خوبی دارد. فعالیت در رشته های مختلف با چند صد علاقمند نشانگر آن است که تلاش بسیاری می‌شود تا فرزندان این منطقه حرف برای گفتن داشته باشند و امّا قطع به یقین در چنین مجموعه ای که روزانه پذیرای چند صد نفر ورزشکار است حتما مشکلاتی نیز خواهد داشت امّآ واقعیت این است که چیزی به نام بحران و بن بست و یا خبر تعطیلی در ورزش نداریم و اگر کم و کاستی هایی وجود دارد باید با تلاش ،همدلی و همفکری دست به دست مدیر جدید که کمتر از یک ماه فعالیت خود را آغاز کرده است بدهیم و انشالله شاهد رفع نیازمندها چه در زیر ساخت های ورزش و چه در تامین تجهیزات لازم باشیم .

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمدرضامحمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
درود بر شهر اولین ها لنده قهرمان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار