فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان تشریح کرد :
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان از اجرای ۲۳ عنوان برنامه اصلی و ۵۱ عنوان برنامه فرعی در حوزه عشایری استان به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۷۴۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹ 21 September 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار سید صادق دانش با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت این ایام گفت: این روز‌ها یادآور جانفشانی‌ها و ازخودگذشتگی عزیزانی است که برای دفاع از دین و کشور مخلصانه از جان خود گذشتند.
سرهنگ دانش به تشریح مهمترین برنامه‌های این هفته پرداخت و افزود: در هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی در جامعه عشایری خواهیم داشت که شامل ۲۳ عنوان برنامه اصلی و ۵۱ عنوان برنامه فرعی می‌شود.
وی ادامه داد: این ویژه برنامه‌ها از روز گذشته آغاز شده که اولین مورد اعزام معتمدین و ریش سفیدان عشایر استان برای دیدار با مقام معظم رهبری بود که روز گذشته این دیدار انجام شد.
دانش افزود: اعزام گروهان رژه رونده عشایر استان به تهران از دیگر برنامه‌های این هفته است که این افراد فردا در جوار مرقد امام (ره) این برنامه برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: یادواره شهدای عشایری در شهرستان مارگون و بخش سپیدار از دیگر برنامه‌هایی است که اجرا می‌شود.
سرهنگ دانش گفت: کمک‌های مومنانه به نیازمندان عشایری در دستور کار قرار دارد ضمن اینکه دیدار و تکریم رزمندگان دفاع مقدس را در این ایام خواهیم داشت.
وی به تشریح دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در حوزه عشایری پرداخت و افزود: اجرای برنامه آبروی محله در سطح حوزه‌های مقاومت، یادواره خانگی شهدا، سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران بیمارستان سلمان، تجلیل از خانواده ایثارگران، برگزاری نمایشگاه عکس جامعه عشایری، نمایشگاه کتاب، مراسم غبار روبی گلزار شهدای عشایری، معرفی شهدای شاخص عشایری، مراسم کوهپیمایی به نیت شهدای دفاع مقدس.
برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزش، نشست‌های بصیرتی، میز خدمت در مناطق عشایری با حضور مدیران، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق مختلف استان، پخش ویدیو پروژکتوری برنامه‌های مرتبط با دفاع مقدس، تجلیل از نخبگان عشایری در حوزه‌های مختلف، کمک‌های مومنانه به نیازمندان له نیابت از شهدای دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این هفته است که در حوزه بسیج عشایر برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار