همایش تجلیل از ۴ هزار پیشکسوت دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار استان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی و پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۲۷۵۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹ 21 September 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده در همایش تجلیل از چهار هزار پیشکسوت دفاع مقدس استان با بیان اینکه در انقلاب اسلامی عده‌ای جزء پایه‌گذاران انقلاب هستند، گفت: رزمندگان، ایثارگران و آن‌هایی که در جنگ نقش بارزی داشتند از جمله این پایه‌گذاران هستند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، رزمندگان و ایثارگران برای رضای خدا قیام کردند، افزود: افرادی که در مسیر رضای خدا قیام کردند ماندگار هستند و وظیفه است که از آن‌ها صیانت کنیم و بزرگشان بداریم چرا که صیانت از آن‌ها حفظ ارزش‌ها است. 
احمدزاده با بیان اینکه، نظیر چنین جلساتی برگزار می‌شود تا اصول و اهدافی که برای آن‌ها قیام کردیم را ترویج و به فراموشی نسپاریم، خاطرنشان کرد: این افراد الگو هستند و باید الگوهایمان را حفظ کنیم و این مسیر حق را به عنوان الگو به نسل جوان و نسل‌های آینده معرفی و انتقال دهیم.
وی با بیان اینکه، ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را نیاز داریم، به ارائه پیشنهاد به برگزار کنندگان این همایش پرداخت و ابراز کرد: سرداران بزرگی هم از فرزندان استان و هم رزمندگان سایر استان‌ها در کهگیلویه و بویراحمد نقش آفرینی کردند که نیاز است این سرداران مکرم و بزرگ نگه داشته شوند.
احمدزاده اظهار کرد: از متولیان می‌خواهم در همه شهر‌های استان نام میادین، خیابان‌ها و مراکز مهم را به نام این سرداران نام گذاری کنند که سردار عوض شهابی فر یکی از این افراد افتخار آفرین استان است.
استاندار تصریح کرد: در روستای شهید طیب پل شهید طیب به طول ۱۷۰ متر بر روی رودخانه مارون احداث می‌شود که نام طریق الطیب را برای آن انتخاب کردیم و پیشنهاد می‌کنم مسیر پاتاوه به دهدشت به نام شهید تک تیرانداز ما شهید عبدالرسول زرین که فرزند کهگیلویه و بویراحمد است نام‌گذاری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار