شکی نیست که کاندیدا‌هایی مانند موحد، هاشمی و بزرگواری دارای پایگاه‌های بسیار بزرگی در میان جامعه هستند و اینگونه نیست که به همین راحتی قافیه را به رقبا ببازند بنابراین هر کدام برگ‌های برنده‌ای برای خود دارند که به موقع از این برگ‌های برنده استفاده خواهند کرد.
کد خبر: ۱۱۳۶۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸ 08 November 2023

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، هر چند هنوز انتخابات وارد مراحل حساس و تعیین کننده خود یعنی تبلیغات رسمی نشده است، اما فعالیت‌های زیرپوستی و غیر رسمی برخی داوطلبین بسیار جدی و پیگیر در جریان است.
در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده مدتی است که چند کاندیدای مطرح به شدت در حال فعالیت انتخاباتی هستند و ظاهر خبر‌های غیر رسمی حکایت از موفقیت خوب عدل هاشمی پور و سید علی محمد بزرگواری در افزایش حامیان خود دارد و بر عکس وضعیت برای سید محمد موحد شامل ریزش شدید و از دست رفتن حامیان است!
شکی نیست که کاندیدا‌هایی مانند موحد، هاشمی و بزرگواری دارای پایگاه‌های بسیار بزرگی در میان جامعه هستند و اینگونه نیست که به همین راحتی قافیه را به رقبا ببازند بنابراین هر کدام برگ‌های برنده‌ای برای خود دارند که به موقع از این برگ‌های برنده استفاده خواهند کرد.
در مورد عدل هاشمی پور و سید علی محمد بزرگواری به دلیل داشتن موقعیت تهاجمی نسبت به عملکرد سید محمد موحد، وضعیت کسب حامی بسیار آسان‌تر است این درحالی است مشکل اساسی یک کاندیدایی که در حال حاضر مسئولیت نمایندگی دارد موقعیت دفاعی به دلیل مواجهه با انبوهی از درخواست‌های تحقق نیافته است. پس طبیعی است که کار سید محمد موحد برای جذب رای بسیار سخت باشد و حساب باز کردن بر روی فضای تبلیغاتی عمومی و حضور در جامعه چندان عاقلانه نیست خصوصا این دوره که شرایط برای سید محمد موحد اصلا آن چیزی نبود که فکر می‌کرد!
بر روی کاغذ و بنابر فعالیت‌های میدانی باید گفت که موحد بازنده صددرصدی انتخابات پیش رو است، اما اگر رقبای موحد قرار باشد به این برگ برنده تکیه کنند و موقعیت‌های دیگر را نادیده بگیرند بی شک دچار خیالبافی شده اند!
چرا بازنده دانستن سید محمد موحد به خاطر ضعف عملکردی یا جدا شدن افراد و یا گروه‌های مختلف قومی و خانوادگی از وی خیالبافی است؟ به این دلیل که اولا سید محمد موحد در این دوره نمایندگی اگر از نظر افکار عمومی ضعیف عمل کرده است، اما از نظر سیاسی وی یک اقدام بسیار موثر برای چنین روزی انجام داده است و آن هم کاشتن نیرو‌های کاملا وابسته به خود در راس دستگاه‌های مختلف است که برخی از این افراد به هر قیمتی حتی زیر پاگذاشتن مرام نامه دولت، بخش زیادی از پتانسیل دولت را در راستای جمع آوری رای برای سید محمد موحد هزینه خواهند کرد و ثانیا نکته دیگری که برای موحد برگ برنده محسوب می‌شود، عملیاتی بودن نیرو‌ها و لیدر‌های سیاسی اش است که تا لحظه آخر برای موفقیت وی از هر تلاشی دریغ نمی‌کنند و نهایتا اینکه سید محمد موحد و حلقه تصمیم گیر وی متخصص راه اندازی رقابت قومیتی خصوصا بر سر مبحث قومیتی ثلاث و بویراحمد هستند که با همین یک ابزار می‌توانند بخش زیادی از آنچه را که عدل هاشمی پور و بزرگواری رشته کرده اند، پنبه کنند!
هر چند گفته می‌شود که اردوگاه موحد وضعیت بسیار شکننده‌ای دارد و خود وی هم چندان تمایلی به شرکت مجدد در انتخابات نداشته و ندارد، اما اینکه از هم اکنون با توجه به ریزش‌های سنگین حامیان و سبد رای، موحد را بازنده بدانیم، بسیار خام اندیشی است و باید منتظر ماند دید که رقابت این سه چهره اصولگرای کهگیلویه چه سرانجامی در انتخابات خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
از چرام
|
Germany
|
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
موحد عامل تمام محرومیت هاست وهرشخصی بخواد به ایشان رای بده خیانت میکنه به تمام جوانان بیکار وسردرگریبان که هر ساعت به تعداد آنان افزوده میشه و باید پاسخگو باشند حق الناس یعنی همین ..ایشان در طول ۲۰ سال نمایندگی اش درکهگیلویه کدوم کارخانه وپروژه رو از صفرتاصد عملیاتی کردند خواهش میکنم دل تون به حال محرومیت وجوانان بیکار بسوزه و موحد رو برای همیشه از صحنه انتخابات حذف کنید تا شاید منطقه ترقی پیدا کنه ..
کهگیلویه ای
|
United States of America
|
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
بله
بر همین اساس است که از اداره .......دهدشت می توان به شعبه دوم دفتر نماینده نام برد و مدیر این اداره را بعنوان مدیر دوم و در سایه مدیر دفتر ارتباطات مردمی نماینده نام برد.
البته پتانسیل دیگری هم نماینده فعلی دارد که یک روز قبل از رأی گیری و در روز رأی گیری از آن رونمایی می شود..
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
میخوای ترک قشقایی جایگزینش کنید عدل هاشمی ترک قشقایی هست رییس دفتر ایشان هم ترک قشقایی ..مردمان کهگیلویه چرا ب خود نمی‌آیند ما نمی‌خواهیم یه بیگانه نماینده مان باشد این آغا در زمان نماینگیش با نمایندگان ترک ایران نشست داشته و گفت بود اصلی‌تم ترک هستم متاسفم برای سردیاران کهگیلویه که فقط ادعا میکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
بخت ....... نفر اوله اگرختونه هم بکشین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
مردم کهگیلویه بزرگ این بار هم موحد را راهی بهارستان می کنند
ناشناس
|
Brazil
|
۰۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
آمدن بزرگواری وعده به معنایی تنگ نظری عقده گشایی است والا نه برای خدمت به مردم است مثل دوره های قبل انشاء الله مردم با انتخاب مجدد موحد بر همه ی این بی احترامی ها پاسخ کوبنده ای می دهند
حوزه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
با اومدن بزرگواری مثل حالا که ......گوش به فرمان علی محمد دانشی است اون موقع هیچ گار اداره کل کامل من دست علی محمد دانشی که معلمان از قیافش الحذر دارند
علی اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
به نظر من امسال باید فرصت مجددی به سه نماینده سابق داده نشود
چرا که امتحان خود را پس داده اند و متاسفانه مردود شده اند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار