مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان ایلام؛
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان ایلام اظهار داشت : با توجه به قانون جامع حدنگار و مزایای اسناد مالکیت تک برگ جدید کاداستری از همه دارندگان اسناد مالکیت دفترچه‌ای قدیمی دعوت می شود نسبت به تعویض این اسناد با سند تک برگ اقدام کنند.
کد خبر: ۱۱۳۷۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶ 11 November 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ مرادپور افزود : با توجه به ماده ۱۱ قانون مذکور ارائه هرگونه خدمات ثبتی به دارندگان اسناد مالکیت دفترچه ای قدیمی، توسط مراجع قضایی، اداری و نهادهای عمومی مانند شهرداری ها، دهیاری ها و بانک ها منوط به تعویض اسناد می باشد.

وی گفت : در این راستا از صاحبان اراضی و املاک دارای سند مالکیت دفترچه‌ای در شهرها تقاضا می شود جهت این امر به دفاتر اسناد رسمی مراجعه کنند.

مراد پور بیان داشت : متقاضیان عزیز روستایی می توانند از طریق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و یا مراجعه به ادارات ثبت شهرستان مربوطه نسبت به تعویض اسناد خود اقدام کنند.

وی ادامه داد : با دریافت مدارک لازم از متقاضی و پس از طی نمودن تشریفات قانونی سند مالکیت جدید تک برگی در سریع ترین زمان ممکن صادر خواهد شد. 

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان ایلام  اظهار داشت : اسناد بعد از صدور به مالک تحویل داده شده و یا به آدرس اعلامی مالک ارسال خواهد شد./ع

 

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار