مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: اولین آیین تکریم موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری در استان اردبیل با شرکت ۷۰ موسسه خیریه، ۱۶۲ مرکز نیکوکاری و ۱۰ گروه جهادی روز ۲۹ آبان ماه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۳۸۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴ 16 November 2023

به گزارش تابناک اردبیل، علیرضا حسین نژاد عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار کرد: اولین آیین تکریم موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری در استان اردبیل با شرکت ۷۰ موسسه خیریه، ۱۶۲ مرکز نیکوکاری و ۱۰ گروه جهادی روز ۲۹ آبان ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: قدمت ۸۰ ساله مرکز درمانگاه خیریه حسینی در اردبیل نشان می‌دهد که مردمان این شهر از دیرباز در حوزه امورات خیر و نیکو‌کاری سبقه درخشانی دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل عنوان کرد: کمیته امداد امام (ره) به عنوان بزرگ‌ترین مرکز نیکوکاری در کشور به خود وظیفه دانسته تا موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری فعال را گردهم آورده و از زحمات و تلاش‌های مفید این عزیزان و دست اندرکاران تجلیل به عمل آورد.

وی فعالیت‌های مراکز نیکوکاری را کمک حال کمیته امداد دانست و تاکید کرد: فعالیت چشم‌گیر موسسات خیریه و نیکوکاری هم جهت و موازی با اهداف و فعالیت‌های کمیته امداد است و به مساعدت مطلوبی نیز در این زمینه به کمیته امداد می‌شود.

حسین نژاد یادآور شد: موسسات خیریه شرکت کننده در این آیین موسساتی هستند که مجوز‌های قانونی خود را از طریق مراجع ذی صلاح گرفته و مشغول فعالیت هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل همچنین از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در طی برگزاری این آیین خبر داد.

به گفته وی در ۷ ماهه سال جاری مراکز نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل ۷۷ میلیارد تومان اهم از وجه نقد و کالا به نیازمندان مساعدت کرده‌اند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار