امام جمعه ایلام:
امام جمعه ایلام گفت: با توجه به تعداد زیاد موسسات خیریه استان و به منظور جلوگیری از تداخل کاری آنها در خدمت به مردم، هماهنگی بین آنها در فرآیند خدمت رسانی ضروری است.
کد خبر: ۱۱۳۸۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵ 19 November 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام الله‌نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، شنبه ۲۷ آبان‌ماه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به همایش تجلیل از موسسات خیریه استان که پایان این هفته برگزار می‌شود، بیان کرد: با توجه به تعداد زیاد موسسات خیریه استان و به منظور جلوگیری از تداخل کاری آنها در خدمت به مردم، هماهنگی بین آنها در فرآیند خدمت رسانی ضروری است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه بیش از ۴۰۰ موسسه خیریه در استان فعالیت می کنند، گفت: همایش تجلیل از این موسسات پایان این هفته صرفاً به منظور تحلیل از خدمات آنها در کمک به نیازمندان برگزار می شود.

ناصر مرادی افزود: از آنجابی که این تعداد موسسه در استان به صورت همسو در حال فعالیت هستند نظر بر این است که عدالت در پرداخت ها و کمک ها توسط این خیریه ها و سامان گرفتن فعالیت هایشان توسط حوزه استانداری ایلام و دستگاه‌های متولی ضرورت دارد.

۶۳ هزارن در استان تحت پوشش کمیته امداد هستند./ح

 

بیشتر بخوانید 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار