طی آیینی از تعداد ۷جلدکتاب، نویسندگان شهرستان آبدانان رونمایی شد.
کد خبر: ۱۱۴۰۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰ 28 November 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ در این آیین رونمایی ،مدیرکل کتابخانه های استان ضمن تشکر از فرماندار آبدانان به عنوان رییس انجمن کتابخانه های شهرستان ،کسب عنوان انجمن برترکتابخانه های عمومی دربین کتابخانه های عمومی استان توسط ایشان راتبریک گفته وبیان داشت : یکی از شاخص های انتخاب برتر این انجمن رویکرد فرا کتابخانه ای کتابخانه های شهرستان آبدانان بوده که این فعالیت ها توانست نسبت به گرایش به کتاب وکتابخانه را درآبدانان بالا ببرد .

 سمیه حیدری افزود :کسب عنوان برتر کتابخانه فرا کتابخانه ای کشور توسط کتابخانه عمومی امیرکبیر آبدانان در مراسم روز ملی روز کتاب باحضور قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی را نشان موفقیت فعالان عرصه کتاب و کتابخانه شهرستان آبدانان و حمایت و توجه فرماندر نسبت به امر کتاب دانست .

وی از تلاش کتابدار نمونه استان ،فرحناز اردانه مسئول کتابخانه عمومی دکترحسابی مورموری تشکر کرد و بیان داشت :ازدیگر توانمندی ها و موفقیت های کتابخوانی آبدانان انتخاب کتابخانه روستایی پشت قلعه ‌از بین ده کتابخانه برتر روستایی کشور است که این نشان  ارزنده ای برای استان که در آبدانان به عنوان سرزمین علم واندیشه رقم خورده است .

فرماندار آبدانان نیز گفت :شهرستان آبدانان شهرستانی نخبه پرور است و توجه به فرهنگ کتاب ومطالعه در بنیان خانواده ها وتربیت فرزندان جز شاخص های اصلی است .

رحمانی بیان داشت :کتابخانه های آبدانان به عنوان مرکز فرهنگی و اجتماعی تبدیل شده است که با تلاش کتابداران مرکزیت فعالیت های دینی ،علمی و فرهنگی قرار گرفته است .

 صادقی ،مسئول کتابخانه های شهرستان نیز در این آیین گفت:استقبال شهروندان آبدانان در هفته کتاب از کتابخانه چشمگیر بوده ودراین هفته تعداد۷۰۰ نفر به عنوان عضوکتابخانه رایگان ثبت نام کردند .

درپایان این مراسم  از برگذیدگان مسابقات کتابخوانی شهرستان تقدیر  و از  ۷ جلدکتاب غیردرسی با عنواین کتاب سپیده سروده های ژیور گل گل به نویسندگی تیمور پیری،کتاب نقش ریاضت و مجاهده در رسیدن به شناخت و حقیقت به نویسندگی دکتر علی محمد احمدی نژاد،کتاب بهار سرخ نویسندگی نازنین حسنی،کتاب های بوی باروت و عطش/زیر بارانم هنوز /سرچشمه ی نور به نویسندگی کرم الله کریمی رونمایی گردید./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار