قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: ۱۰هزار و ۵۰۰ مرکز نیکوکاری در کل کشور مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند که از این تعداد ۸ هزار مرکز نیکوکاری فعال داریم که در حال خدمت رسانی به نیازمندان هستند.
کد خبر: ۱۱۴۱۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴ 02 December 2023

به گزارش تابناک اردبیل، جعفر صباغیان پیش از ظهر امروز در آیین تکریم از موسسات خیریه که در مجتمع لاله برگزار شد، اظهار کرد: ۱۰هزار و ۵۰۰ مرکز نیکوکاری در کل کشور مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند که از این تعداد ۸ هزار مرکز نیکوکاری فعال داریم که در حال خدمت رسانی به نیازمندان هستند.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) تکلیف دارد تا نسبت به رسیدگی به امورات مردم در بحث تحصیل، ازدواج، مسکن، اشتغال و... تلاش کند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به فلسفه برگزاری آیین تکریم از موسسات خیریه، عنوان کرد: خیرین بخشی از وظایف کمیته امداد را به دوش کشیده‌اند و رابطی بین نیازمندان و خیرین شده‌اند و بدون هیچ چشم داشتی فعالیت می‌کنند، لذا ضروری است از زحمات این عزیزان قدردانی به عمل آید.

صباغیان تصریح کرد: نیاز است به بحث توانمندسازی و اشتغال زایی افراد توجه ویژه شود چرا که تحقق اشتغال زایی نیازمندان ضمن حفظ کرامت انسانی در بحث تولید و رونق اشتغال کشور نیز موثر واقع می‌شود.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در قالب ۱۷ برنامه ۱۲۰ نوع خدمت به افراد تحت پوشش خود ارائه می‌دهد و همواره در تلاش است تا کیفیت خدمات خود را ارتقا دهد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به نقش ویژه خیرین در امورات خیر، تاکید کرد: اگر کمک خیرین و مردم بزرگوار نباشد کمیته امداد به تنهایی قادر به ارائه خدمات نیست.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار