سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام از برنامه‌ریزی موسسه محکم برای جراحی ۷۶ فرد دارای ناهنجاری‌های مادرزادی در ایلام خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۱۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰ 06 December 2023

به گزارش تابناک ایلام؛  هدایت حیدری زاده در گفت و گو با رسانه ها با اشاره به اینکه این موسسه برای دوازدهمین بار وارد استان ایلام خواهد شد، اظهار داشت: شاهد حضور دوباره موسسه محکم در استان ایلام هستیم که از امروز صبح  تا بیست و سوم آذرماه در بیمارستان امام خمینی (ره) حضور خواهند داشت.

وی افزود: در طی حضور این موسسه در ایلام تعدادی از بیماران با ناهنجاری‌های مادرزادی در بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام ویزیت می‌شوند که از قبل شناسایی شده‌اند و احتمالاً ۷۶ کیس جراحی خواهیم داشت که این جراحی‌ها به صورت رایگان انجام خواهد شد و ما تمامی امکانات جراحی را در اختیار این جراحان و متخصصان قرار داده‌‎ایم.

وی خاطر نشان کرد: این موسسه تاکنون هزینه‌های درمانی ۳۷ نوع ناهنجاری‌های مادرزادی را تحت پوشش تقبل کرده و هزینه‌های درمانی این کودکان معصوم را با کمک خیرین پرداخت کرده است و به غیر از جراحی اطفال بیمار دچار ناهنجاری قلبی، مغز و اعصاب، ارتوپدی، اورولوژی و غدد مترشحه داخلی (اندوکرین) را تحت پوشش قرار داده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد: در سفر گذشته موسسه محکم به استان ایلام بیش از ۹۰ بیمار دارای ناهنجاری مادرزادی تحت عمل جراحی قرار گرفتند که امری خداپسندانه و در راستای حمایت از اقشار ضعیف جامعه است./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار