امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام اظهار داشت : چندین ماه حقوق کارگران توسط صاحبان شرکت ها پرداخت نمی شود، دادستان و بازرسی استان، پیمانکارانی که مرتکب این تخلف می شوند و حقوق کارگران را پایمال می کنند با این شرکت ها برخورد و از واگذاری پیمان های بعدی به آنان جلوگیری و آنها را محروم کنند.
کد خبر: ۱۱۴۲۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴ 08 December 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام الله نور کریمی تبار  افزود : کارگری که حداقل حقوق را دریافت می کند باید حامی داشته باشد، مسئولان قضایی از این قشر حمایت کنند.

وی گفت :  پزشکان موسسه خیریه محکم و دکتر "دلشاد" مدیرعامل این موسسه  در سطح کشور بیماران نوزادی که ناهنجاری های مادرزادی داشته اند را شناسایی و درمان می کنند، چندین سال است که در استان حضور می یابند و به صورت رایگان بیماران استان را درمان می کنند و این قابل تقدیر است.

امام جمعه ایلام ادامه داد : در هر جایی که سرنخی از فساد اقتصادی و اداری در کشور مشخص شود محدود به همان نقطه نیست و عقبه دارد و باید مسئولان مربوطه بررسی کرده و همه عوامل تاثیرگذار شناسایی و مورد مجازات بازدارنده قرار دهند.

وی مطرح کرد : اختلافات داخلی حاکمان رژیم صهیونیستی، وضعیت شکننده داخلی این رژیم و تهدید کشتی های تجاری در آبراهه های معروف دنیا نشان دهنده وضعیت ذلیلانه این رژیم است.

حجت الاسلام الله نور کریمی تبار  افزود : شرایط به نفع مبارزان حماس و جبهه مقاومت به پیش می رود و وعده الهی این است که هر کس دین خدا را یاری کند، خدا هم آنها را یاری خواهد کرد و قطعا پیروزی با مظلومان جهان است.

وی خاطرنشان کرد :  مهم ترین مساله جهان اسلام بلکه کل جهان؛ تهاجم ناجوانمردانه استکبار جهانی با تمام توان علیه مردم مسلمان و مظلوم غزه که کوچکترین قدرت پدافند هوایی از خود را ندارد، است.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه مردم غزه ۱۶ سال در محاصره کامل بوده اند یاد آور شد : در چنین شرایط سختی با اجرای عملیات طوفان الاقصی حماسه ای به پا کردند که دنیا را متحیر کرد و افسانه قدرت ارتش صهیونیستی را درهم شکست./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار