مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: توجه به ورزش از مهم‌ترین مقوله‌ها و از مهم‌ترین مباحث اجتماعی است و مربیان ورزشی در تربیت ورزشکاران باید مرجع باشند.
کد خبر: ۱۱۴۴۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲ 19 December 2023

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، محمد علی پهناور در دومین آیین گرامیداشت روز فوتبال اردبیل که با محوریت بازیکنان دهه ۷۰ برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای ورزشکار اظهار کرد: توجه به ورزش از مهم‌ترین مقوله‌ها و از مهم‌ترین مباحث اجتماعی است و در مباحث ورزشی باید به بحث‌های فرهنگی و تربیتی توجه داشته باشیم و همه را به وفاق همگانی و همبستگی تشویق کنیم و این از اصول تربیتی است.

وی با اشاره به نقش مربیان در تربیت نسل آینده، افزود: مربیان و اساتید هر حوزه باید مرجع تربیتی باشند و برای تربیت نسل آینده اهتمام ویژه‌ای برای حوزه تربیت و فرهنگی داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: در عرصه فوتبال هم باید به دنبال یک همدلی و همبستگی باشیم چرا که فوتبال از رشته‌های است که از جامعه آماری بزرگی برخوردار است.

پهناور با بیان اینکه در هر شرایطی باید به دنباله مطالبه‌گری، بدون دخالت در کار دیگری و از وظایف مهم اداره کل این خواهد بود که بین ورزشکاران و قهرمانان و اعضای هیأت‌های ورزشی و به خصوص در حوزه جوانان وفاق و همبستگی را رقم بزنیم و مطالبه‌گری باید در راستای احقاق حق ورزشکاران و قهرمانان و جامعه بزرگ ورزش و جوانان باشد.

وی افزود: ماموریت ما در اداره کل ورزش و جوانان حل مشکلات و مسائل در حوزه‌های مختلف ورزش و جوانان است و یکی از این مشکلات ما ورزشگاه علی دایی بود که این مهم هم با ۱۵۰ میلیارد تومان در فاز اول اقدام خواهد شد و به لحاظ امنیتی هم با تفاهمی که با نیروی انتظامی انجام گرفت اقدامات مهمی انجام گرفت و تلاش کردیم امنیت را در مجموعه برقرار بکنیم و در حال حاضر در هفته‌های آتی بهسازی و بازسازی پروژه شروع خواهد شد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار