درمانگاه خیریه مادر شهر ایوان با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور استاندار ایلام به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۵۳۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸ 09 February 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا در این آیین بیان کرد : این درمانگاه که امروز به بهره‌برداری رسید در راستای حقوق شهروندی بود که از موسسات خیریه قدردانی می شود.

وی افزود : کلنگ‌زنی این پروژه سال ۱۳۹۴ آغاز و با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال با ۹۷۰ متر مربع زیربنا توسط موسسه خیریه فرزندان صالح و با مشارکت هدایای دفتر مقام معظم رهبری، بنیاد مستضعفان و دانشگاه علوم پزشکی ایلام امروز افتتاح شد.

بلوار آیت الله خامنه‌ای( مدظله العالی) شهر ایوان افتتاح شد

استاندار ایلام اظهار داشت :  توجه به حقوق شهروندی در این دولت مورد توجه قرار گرفته است که ایجاد مبلمان شهری، فضا و منظر شهری در واقع مصداق بارز حقوق شهروندی است.

وی مطرح کرد :  ۱۴۰ میلیارد ریال از محل اربعین و ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی به شهرداری ایوان اختصاص یافته است.

بهرام نیا خاطرنشان کرد : سالیانه ۲۰۰ میلیارد تومان از محل انتقال پرونده مالیاتی نقت و گاز وارد استان می‌شود که این اعتبارات صرف زیرساخت‌ شهرداری‌ها، راههای عشایری و دهیاری‌ها می شود./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار