مدیرکل امور عشایر استان ایلام از توزیع بیش از ۲ میلیون لیتر نفت سفید در بین عشایر این استان از ابتدای شروع فصل سرد سال تا کنون خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۷۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶ 09 March 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمدجواد خانزادی اظهار کرد: امسال هیچگونه مشکلی در تامین سوخت مورد نیاز عشایر استان وجود نداشته است.

وی با بیان اینکه سهمیه هر خانوار عشایری بر اساس دفترچه ۲۰۰ لیتر است، افزود: این سهمیه با نرخ یارانه‌ای دولتی به عشایر استان تخصیص داده شده است.

مدیرکل امور عشایر استان ایلام یادآور شد: سال گذشته بیش از یک میلیون لیتر نفت سفید از طریق سامانه پخش فرآورده‌های نفنی در بین عشایر استان توزیع شد.

وی تصریح کرد: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در راستای حمایت از عشایر و تخصیص سوخت، سامانه‌ای را تعریف کرده است که همه متقاضیان استفاده از این سوخت باید با مراجعه به این سامانه، سهمیه پیش‌بینی شده را با یک حواله دریافت می‌کنند.

خانزادی با بیان اینکه تامین سوخت مورد نیاز عشایر نقش مهمی در راستای کاهش تخریب منابع طبیعی دارد، گفت: بهره مندی عشایر از سوخت‌های فسیلی به جای سوخت‌های نباتی، یکی از طرح های اجرا شده توسط سازمان امور عشایر و اداره کل امور عشایر استان ایلام است./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار