مدیرکل کمیته امداد استان ایلام:
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان ایلام توزیع می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۰۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰ 27 March 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ در آیینی با حضور فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام و مدیرکل کمیته امداد استان پویش «خانه دوست کجاست» برای اطعام مددجویان و نیازمندان استان آغاز شد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در این آیین از توزیع ۶۷ هزار پرس غذای گرم در بین مددجویان و نیازمندان این استان در قالب اجرای این طرح ضیافت اطعام مهدوی با عنوان پویش خانه دوست کجاست با مشارکت سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام و کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان خبر داد.

سردار جمال شاکرمی با بیان اینکه در این طرح ۶۷ هزار پرس غذای گرم در بین مددجویان کمیته امداد و بهزیستی استان توزیع می‌شود، افزود: در آستانه میلاد با سعادت کریمه اهل بیت (ع) و شب‌های قدر از امشب این طرح در استان اجرا می‌شود.

سردار شاکرمی با بیان اینکه در این طرح مجموعه آشپزخانه‌های خانگی، بسیج سازندگی و سپاه استان به طبخ غذای گرم اقدام می‌کنند، افزود: در ضیافت افطاری امشب ۴۰۰ خانوار از ایتام و زنان سرپرست خانوار مهمان این طرح در محل مجموعه رفاهی لاله هستند.

وی با بیان اینکه خدمت به مددجویان و نیازمندان را برای خود را افتخار میدانیم، تصریح کرد: همراهی و در کنار مردم بودن یکی از افتخار بزرگ مجموعه سپاه است و توزیع این تعداد غذای گرم در بین مددجویان کوچک‌ترین خدمت به نیازمندان است.

سردار شاکرمی با اشاره به اینکه این خدمات همچنان ادامه دارد، افزود: کمک به ساخت مسکن محرومان با انعقاد تفاهم نامه با کمیته امداد یکی دیگر از افتخارات سپاه است.

تدارک ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم و ۳۰ هزار سبد معیشتی برای اطعام مددجویان ایلامی

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام نیز در این آیین از تدارک بیش از ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم برای توزیع در بین مددجویان و نیازمندان این استان تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.

مرادی پویانی با بیان اینکه ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان بین مددجویان کمیته امداد توزیع می‌شود، گفت: این تعداد غذای گرم از طریق ۱۵۰ آشپزخانه تهیه و در بین مددجویان این نهاد توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه ۳۰ هزار سبد معیشتی در بین مددجویان استان نیز در طول ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود گفت: با هماهنگی‌های انجام شده در همه شهرستان‌ها، سفره‌های اطعام مهدوی با همکاری کمیته امداد، سپاه و بسیج و خیرین تدارک دیده شده است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار