همزمان با ۱۴ فروردن اولین روز فعالیت آموزشی مدارس در سال ۱۴۰۳ سرپرست آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از برخی مدارس شهر یاسوج بازدید و از نزدیک در جریان روند فعالیت‌های آموزشی آنان در سال قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۶۰۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۷ 02 April 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه  وبویراحمد ، «محمد جمالی» با حضور در دبیرستان دخترانه معارف متوسطه اول، دبیرستان زینبیه متوسطه دوم و دبستان دخترانه ۱۷ شهریور با مدیران مدارس، معلمان ودانش آموزان گفتگو کرد.
سرپرست آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در برخی کلاس‌های درس ضمن تبریک سال نو با دانش آموزان گفتگو کرد.
جمالی سپس در جمع مدیر، عوامل اجرایی و معلمان دبیرستان دخترانه معارف یاسوج با بیان اینکه پیشرفت آموزش وپرورش از کف کلاس و مدرسه شروع می‌شود گفت: همه پیشرفت‌های علمی انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف مرهون تلاش معلمان و دانش آموزان است.
وی با تبریک سال نو وتقارن بهار طبیعت با بهار قرآن به همه فرهنگیان و دانش آموزان گفت: دانش‌آموزان به عنوان نسل‌های آینده ساز ایران اسلامی نقش مؤثری در راه عزت، استقلال، عزت، اخلاق، معنویت و موفقیت‌های نظام اسلامی در صحنه‌های مختلف دارند که باید در محیط مدرسه به خوبی پرورش پیدا کنند.
وی ضمن تشکر از مدیر و عوامل اجرایی دبیرستان دخترانه معارف که با دغدغه و حساسیت بحث آموزش و تربیت دانش آموزان را دنبال می‌کنند گفت: ارتباط موثر و مستمر با اولیاء دانش آموزان نقش مهمی در پیشرفت دانش آموزان دارد که انتظار می‌رود مدیران همه مدارس در این زمینه تعامل و ارتباط تنگاتنگی با اولیا ء دانش آنش آموزان داشته باشند.
جمالی افزود: پس از پایان تعطیلات نوروزی در سال جدید، امروز فعالیت آموزشی مدارس از سر گرفته شد که انتظار می‌رود اولیاء دانش آموزان جهت حضور منظم دانش آموزان در کلاس درس همکاری موثری با مدارس داشته باشند تا از فرصت باقی مانده سال تحصیلی دانش آموزا ن نهایت استفاده را ببرند.
مدیر دبیرستان دخترانه معارف اسلامی یاسوج نیز با ابراز خرسندی از بازدید سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان در آغازین روز فعالیت آموزشی مدارس در سال نو گفت: دبیرستان معارف با ۱۸۰ دانش آموز متوسطه اول و ۵۵ دانش آموز متوسطه دوم با رویکرد آموزشی و تربیتی در راه تعلیم وتربیت دانش‌آموزان گام بر می‌دارد.
گوهر باقر پور با تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان گفت: فضای آموزشی مناسب تاثیر بسیار زیادی در ارتقاء کیفیت آموزشی دانش آموزان دارد که انتظار داریم جهت حل مشکل فضای آموزشی مسئولان استانی، آموزش وپرورش استان وشهرستان در این زمینه ما را یاری نمایند.
گفتنی است: در این بازدید که عظیم صالح پور مشاور اجرایی مدیرکل، محمد دانشی نسب رئیس اداره ارزیابی عملکرد و لقمانی رئیس اداره طرح وبرنامه حضور داشتند، معلمان و دانش آموزان که با شور و شوق اولین روز فعالیت آموزشی در سال نو را آغاز کرده بودند از بازدید سرزده سرپرست آموزش وپرورش استان از دبیرستان معارف ابراز خوشحالی کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار