عضو شورای ائتلاف اصولگرایان بویراحمد و دنا گفت: در مجلس دهم مسیر عزت، پیشرفت و عدالت بویراحمد و دنا با همت و اراده مردم تجدید می‌شود.
کد خبر: ۱۸۵۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲ 22 February 2016
به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، ستار هدایتخواه عصر امروز در نطق انتخاباتی خود در جمع مردم بخش پاتاوه شهرستان دنا اظهار داشت: ما انسان‌ها در انتخاب خود امتحان می‌شویم و اگر معیارهای الهی را مورد توجه قرار ندهیم در این امتحان رفوزه می شویم که قابل تجدید نیست.

وی عنوان کرد: در انتخاب‌هایمان به فرموده مقام معظم رهبری باید حجت داشته باشیم، یعنی باید دلیل قابل قبول در محکمه عدل الهی ارائه کنیم و دلایلی مانند اینکه فلانی زودتر آمد و یا به من وعده داده است قابل قبول نیست.

هدایتخواه با تشریح چگونگی ورودش به انتخابات، تصریح کرد: به هیچ‌کدام از نامزدهای منتسب به اصولگریی قول حمایت ندادم، بلکه برای حمایت از این نامزدها دو شرط داشتم و این شروط آن بود که از فردی حمایت می‌کنم که مورد توافق همه گروه‌های اصولگرا باشد و از طرفی از تعدد و تکثر نامزدها نیز جلوگیری کند.

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی افزود: با وجود همه فشارها در ابتدا قصد حضور در انتخابات را نداشتم، اما هنگامی که اجماع حداکثری اصولگرایان بویراحمد و دنا شکل نگرفت و مجددا فشارهای مردمی تشدید شد با خدای خود معامله کردم و به احترام اقشار مختلف مردمی و وحدت اصولگرایان در دقایق پایانی برای انتخابات دهمین دوره مجلس ثبت‌نام و نام‌نویسی کردم.

هدایتخواه با تاکید بر اینکه دوباره در راه عزت، پیشرفت و عدالت بویراحمد و دنا تلاش می‌کنم اظهار کرد: مردم معتقدند بنا به دلایل مختلف در دوره گذشته مجلس شورای اسلامی تحقیر شدند و من امروز این نوید را می‌دهم که دنا دوباره غرور‌آفرینی کند.

وی با بیان اینکه پروژه‌های انجام شده در ادوار هفتم و هشتم مجلس را برخی بنام خود تمام می‌کنند و گزارش می‌دهند بیان کرد: قبل از مجلس هفتم تنها پنج پروژه ملی در بویراحمد و دنا داشتیم که با پیگیری‌های که داشتم در دوران نمایندگی‌ام 25 پروژه ملی بزرگ در بودجه دولت پیش‌بینی شد.

عضو شورای ائتلاف اصولگرایان بویراحمد و دنا افزود: وقتی یک پروژه ملی تعریف و برای آن پروژه توسط دولت بودجه تعریف شود، چه آن منطقه نماینده داشته باشد و چه نداشته باشد دولت سالیانه موظف به پیش‌بینی اعتبار برای آن پروژه است.

هدایتخواه خاطرنشان کرد: باند دوم جاده‌های اصلی استان اتصال یاسوج به شبکه ریلی، کلنگ‌زنی بیمارستان یاسوج، سد تنگ سرخ و فاضلاب‌های شهری از جمله پروژه‌های تعریف شده در دوره‌های گذشته مجلس بود.

این کاندیدای جریان اصولگرایی در بویراحمد و دنا گفت: آقایان گزارش دهند در دوره مسئولیتشان چند پروژه ملی در بودجه دولت آمده است تا مردم از عملکرد آنها آگاه شوند، نه اینکه فعالیت‌های گذشته را بنام خود تمام کنند.

هدایتخواه به مردم بخش پاتاوه قول داد قطار کند توسعه استان با همت آنان سرعت می‌گیرد و افزود: از همه مشکلات و ظرفیت مناطق شناخت دارم و به طور حتم بعد از پیروزی هفتم اسفند نیز به تمام مناطق سرکشی می‌کنم تا با هم وضعیت را بررسی کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار