مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان از برپایی یک هزار و 100 پایگاه ثابت و سیار جشن نیکوکاری برای جمع آوری کمک های دانش آموزان و اقشار مختلف مردم جهت کمک به نیازمندان در جشن نیکوکاری سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۸۷۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷ 25 February 2016
به گزارش سایت خبری کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، سیدغلامرضا متقی در نشست هماهنگی جشنواره نیکوکاری با حضور آموزش و پرورش، صدا و سیما ,سازمان دانش آموزی، گفت: جشن نیکوکاری در سال جاری در مدارس سرسر استان ، میادین سطح شهر و میعادگاههای نماز جمعه در سطح استان برگزار می گردد.
وی تصریح کرد: در سال جاری نیز جشن نیکوکاری با محوریت کمیته امداد و همکاری صدا و سیما، سازمان دانش آموزی ، آموزش و پرورش و نیروی مقاومت بسیج با شعار بهار همدلی، شکوه مهربانی و جشن نیکوکاری با حضور پرنشاط نیکوکاران در شبکه مدیریت هدایا و محبت های مردمی برگزار می شود.
متقی افزود: در راستای برگزاری این جشن تعداد 700 پایگاه مدارس و 400 پایگاه عمومی برای جمع آوری کمک های مردم خیر و نیکوکار تدارک دیده شده است.
وی بیان داشت: جشن نیکوکاری 12 اسفند ماه در مدارس استان آغاز و 13 اسفند در میادین شهر و 14 اسفند نیز در میعادگاههای نمازجمعه ادامه می یابد.
مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه بر اساس برنامه‌ریزی های صورت گرفته کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده پس از جشن در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار داده می‌شود، اضافه کرد: توزیع کمک‌های مردمی بر اساس شناسایی خانوارهای نیازمند، اولویت‌بندی و ضرورت نیازهای خانواده ها صورت می‌گیرد.
متقی هدف از برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس را آشنا شدن دانش آموزان با فرهنگ احسان و انفاق و کمک به همنوعان نیازمند عنوان و اضافه کرد: کمک های جمع آوری شده از مدارس به دانش آموزان نیازمند همان مدارس اهداء می شود.
وی در پایان از خیرین و متمکنین و همه اقشار مردم هم استانی جهت شرکت در این جشن و مشارکت با کمیته امداد در راستای کمک به نیازمندان و شاد نمودن دل آنها در آستانه عید نوروز دعوت نمود.
اعضاء حاضر در جلسه آمادگی خود را در برگزاری هرچه باشکوهتر این جشن و هرگونه همکاری با کمیته امداد اعلام نمودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار