هدایتخواه:
اوج حمله به شورای نگبهان را امروز در برخی از کانال‌ها و سایت‌های حامی برخی دیده‌ایم که با وقاحت تمام به فقهای این نهاد نظارتی توهین‌ها روا داشته‌اند که قابل بخشش نیست.
کد خبر: ۲۱۶۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۰ 21 April 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،ستار هدایت‌خواه امروز در جشن میلاد امام علی (ع) که در حسینیه امام علی (ع) شهر یاسوج در جمع دوست داران این امام برگزار شد،حاضر شد و به ایراد سخن پرداخت.
هدایت خواه با بیان اینکه بصیرت مردم مانع از فتنه‌ای دیگر در این دیار شد، بیان کرد: شورای محترتم نگهبان مصلحت دید که تأیید این شبعه را اعلام کند و ما هم بر حسب وظیفه قانونی مطیع قانون هستیم و قانون را فصل الخطاب می‌دهیم.
وی به توطئه برخی برای خدشه وارد کردن به صاحت شورای نگهبان پرده برداشت و گفت: برخی امروز به دنبال خدشه وارد کردن به این اصل مهم نظام هستند و این می‌خواهند اینجایگاه مهم را تخریب کنند.
فعال سیاسی هم استانی با بیان اینکه هیچ شخصی معصوم نیست، بیان کرد: امروز کسانی می‌خواهند با فتنه‌های خود جایگاه استصوابی شورای نگهبان را از بین ببرند.
هدایت خواه یکی از پروزه‌های نفوذ را هجمه به شورای نگهبان از سوی معارضین به نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: اوج حمله به شورای نگبهان را امروز در برخی از کانال‌ها و سایت‌های حامی برخی دیده‌ایم که با وقاحت تمام به فقهای این نهاد نظارتی توهین‌ها روا داشته‌اند که قابل بخشش نیست.
وی با بیان اینکه فتنه گران همیشه در کمین هستند تا زهر خودشان را بریزند، بیان کرد: مردم انقلابی و مومن ایران اسلامی و بویژه شهرستان بویراحمد و دنا نباید بگذارند که به صاحت این شورای بزرگ خدشه‌ای وارد شود.
فعال سیاسی هم استانی با بیان اینکه اگر انتقادی داریم باید آنرا بازبان منطق بگویم، گفت: در همه مواقع اگر رأی خلاف شما هم احزار شد باید مطیع قانون بود.
هدایتخواه یکی از دستاوردهای انتخابات هفتم اسفند نزدیکی و اتحاد قشر اصوالگرا در این انتخابات دانست وافزود: این اتحاد و همبستگی درطول ۲۰سال اخیر بی‌سابقه بود وتوانستیم با این انتخابات توشه‌ای برای دیگرا انتخابات برداریم هرچند که نباید از توطئه‌های برخی جریانهای دیگر غافل شد.
وی یکی دیگر از دستاورهای این انتخابات را هوشیاری مردم در برابر رفتارهای فتنه انگیز برخی مغرضان دانست و افزود: ماهیت خیلی در این انتخابات بر همه محرز شد و همه آن‌ها را به خوبی شناختند.
فعال فرهنگی هم استانی با بیان اینکه ماهیت منفعت طلب‌ها را این انتخابات بر همه روشن شد، بیان کرد: همه دیدند که چه افرادی برای خرید رأی دست به هر کاری زدند و حتی در شبکه‌های اجتماعی خود عالم ربانی همچون علامه مصباح یکی از مفاخر دنیای اسلام و شیعه را هم تخریب کردند.
هدایت خواه با بیان اینکه مردم باید آگاهانه به این موضوعات بنگرند، ابراز داشت: من در طول عمر خود جزء دو گروه بودم که به آن‌ها افتخار می‌کنم که یکی از آن‌ها حزب جمهوری اسلامی بود که در آن زمان برخی همزمان در این حزب نیز جزء گروههای ضد انقلاب بودند که همه آنان را می‌شناسند.
وی بیان داشت: حزب پایداری دومین گروهی بود که من به عضو بودن در آن افتخار می‌کنم که علمای وارسته‌ای چون آیت الله مصباح و زنده یاد آیت الله خوشوقت رهبران آن بودند.
فعال فرهنگی هم استانی در باب آیت الله مصباح گفت: باید همین را گقت که رهبر معظم انقلاب فرمودند که حضور نداشتن این عالم ربانی در مجلس خبرگان رهبری خسارت بار خواهد بود.
هدایت خواه با انتقاد از سخنان برخی رجال سیاسی برای حضور مردم در صحته انتخابات گفت: امروز چگونه برخی به خودشان اجازه می‌دهند که به شعور ۸۰درصد مردم توهین کنند باید دانست که مردم جواب دندان شکننی به آنان خواهند داد.
وی با بیان اینکه این‌ها برای رسیدن به قدرت خودشان حتی حاضرند جلوی همه مردم ایران بایستند، بیان کرد: این عرصه‌ها عرصه امتحان الهی است و باید از آن پیروز و سربلند بیرون آمد.
فعال فرهنگی هم استانی با بیان اینکه امروز یک وظبفه است که در برابر دروغ‌پردازی فتنه گران افشاگری کرد، گفت: ما مانند کسانی نیستیم که با زبان فحش و ناسزا مردم را صدا می‌زنند بلکه با لحن منطق با آنان سخن می‌گوییم.
هدایت خواه به توجه مردم به مولفه‌های اقتصاد مقاومتی در جامعه اشاره کرد و گفت: بیش از یک دهه است که معظم له توجه به مولفه‌های اقتصاد مقاومتی را به دولتمردان گوشزد می‌کند که متأسفانه بر زمین مانده است.
وی یکی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را مبارزه با فساد ورشوه و رانت خواری دانست و افزود: اگر این سیاست‌ها اعمال شود دیگر حزب و گروهی نمی‌تواند پولهای گثیف را وارد انتخابات کنند.
فعال فرهنگی هم استانی مبارزه با فساد اقتصادی را یکی از مولفه‌های مهم اقتصاد دانست و افزود: ما مانند آنان نیستیم که با کونی‌های گردو و عسل به دیدار فلان نماینده مجلس و مسئول می‌رفتند این‌ها یک نوع باج دهی است سیاست اقتصاد مقامتی این را نمی‌خواهد.
هدایتخواه با بیان اینکه در مجلس شورای اسلامی به هیچ کسی باج ندادم و به دنبال باج خواهی هم نبودم، بیان کرد: ۳۵۰میلیاد تومان هزینه خود بدنه دولت در یکسال است، اما دولت یازدهم این بودجه را کجا صرف کرده، آیا آن را در اقنتصاد هزینه کرده است.
وی با بیان اینکه شواهد گواهی از صرف بسیاری از این پول‌ها از سوی آنان در انتخابات می‌دهد، بیان کرد: متأسفانه می‌بینیم که حقوق برخی از فرماندارن در این دولت از حقوق رئیس دولت پیشین هم زیاد‌تر و حتی چند برابر آن بوده که همه نشان از یک سیاست مهندسی شده را می‌دهد.
نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این‌ها وقتی به قدرت رسیدند به دنبال انتقام هستند، بیان کرد: باید انسجام را حفظ کرد و از مسئولین می‌خواهیم که بعد از انتخابات یکرفه قضاوت نکنند و کسانی را که با آن‌ها نبودند را برکنار نکنند.
هدایت خواه بیان کرد: جواب ما این است چرا امروز حق ۸۰درصد مردم را ضایع می‌کنید وفقط آن ۲۰درصد را برای کارهای دولتی خو گماشته‌اید.
وی بیان کرد: مسئولان بدانند که مردم ایران اسلامی حق طلبد هستند و کاری نکنید که آنان کاری بکنند که ما راضی به انجام آن نیستیم.
هدایت خواه با بیان اینکه شعار اصلاح طلی و اعتدال گرایی این گروه‌ها با شعار‌هایشان همخوانی ندارد، بیان کرد: مگر حرف اول اصلاحات آزادی نیست پس چرا رأی مردم را قبول نمی‌کنید و کسانی را که باشما نبوده‌اند را از کار بی‌کار می‌کنید.
وی با بیان اینکه امروز باید در برابر توطئه نفوذ دشمن ایستاد، بیان کرد: امروز نفوذ را به خوبی می‌شاهده مکنیم و می‌بینیم که نفوذ دشمن چگونه در برخی از مسند‌های قدرت مداخله‌گری می‌کند.
فعال فرهنگی هم استانی در پایان تصریح کرد: انتخابات تمام شد اما مسئولیت‌ها هم چنان باقی است و مردم حزب اللهی همچنان پایبند به اصول خود هستند و نخواهند گذاشت که نفوذ دشمن بر تفکر انان غلبه کند.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سماواتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
آقای هدایت خواه بهتره که شکست رو بپزیری... به هر حال انتخابات تمام شد شواری نگهبان هم صحت انتخابات رو تأیید کردند.
درضمن عامل بدبختی جامعه و مشکلات اقتصادی که زندگی مردم رو به فنا داده همین حزب بازی و گروههای سیاسی بی خودی است که عده ای منفت طلب به وجود آورده اند.... طبق قرآن حزب فقط حزب الله.
ناشناس
|
-
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
خواندن نماز ایات واقسام نمازها برای رای نیاوردن امثال هدایت خواه از واجبات عینی است.خدایا شکرت هزاران بار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار