رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
دیودیده : کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بخش عمده‌ای از تعهدات خود در ارتباط با تعیین تکلیف واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال استان را انجام داده است.
کد خبر: ۲۷۲۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴ 04 August 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در شورای برنامه‌ ریزی و توسعه استان برای نخستن بار 50 میلیارد ریال اعتباراز محل تملک دارایی در جهت رونق تولید به واحدهای تولیدی استان اختصاص یافت.
داریوش دیودیده در حاشیه شورای برنامه ‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با رایزنی‌ های صورت گرفته این مبلغ از اعتبارات استانی تحت عنوان کمک ‌های فنی و اعتباری به واحدهای تولیدی استان اختصاص داده شده است، گفت: مسؤولان استان عزم خود را در جهت رونق تولید و توسعه واحدهای صنعتی جزم کرده‌اند.
دیودیده اظهار داشت: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بخش عمده‌ای از تعهدات خود در ارتباط با تعیین تکلیف واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال استان را انجام داده است.
وی گفت: تمامی مشکلات واحدهای استان رصد و اجازه ایجاد مشکل و خللی در کار این واحدها داده خواهد نشد.
رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به لحاظ تعداد جلسات و اجرایی نمودن مصوبات شرایط خوبی در سطح کشور دارد و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار