بارندگی دیروز به حدی زیاد بود که باعث از بین رفتن دام‌های ساکنین دیشموک شد و بسیاری از خانه‌های مناطق روستای برد سفید، دلی، حوزه فارتق تخریب گردید.
کد خبر: ۲۷۲۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵ 05 August 2016

حسن امیریان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دیشموک ضمن تقدیر و تشکر از مسؤولان خدوم نظام جمهوری اسلامی اظهار کرد: مشکل برق منطقه پای‌پره و رود سمه با همکاری برق شهرستان کهگیلویه نیروهای خدوم اتفاقات برق دیشموک، حوزه بحران شهرستان کهگیلویه طی 12 ساعت حل گردید.

وی گفت: با توجه به اینکه در بارندگی دیروز بسیاری از مناطق دیشموک بر اثر وزش باد و باران تخریب شدند ولی الحمدالله در این منطقه تلفات جانی نداشتیم.

رئیس شورای اداری دیشموک اذعان کرد: بارندگی دیروز به حدی زیاد بود که باعث از بین رفتن دام‌های ساکنین دیشموک شد و بسیاری از خانه‌های مناطق روستای برد سفید، دلی، حوزه فارتق تخریب گردید.

وی گفت: مشکل مناطق پای‌پره و رود سمه که بر اثر وزش باد و باران باعث خساراتی به تاسیسات برقی این منطقه شد با همکاری نیروهای اداره برق شهرستان کهگیلویه و پیگیری‌های مدیریت بحران و همچنین اتفاقات برق دیشموک کمتر از 12 ساعت حل و برق این مناطق وصل گردید.

امیریان گفت: خسارات وارده به تاسیسات برق این منطقه بیش از 20 میلیون تومان بوده که با تخصیص اعتبار به موقع و تعویض پایه‌های چوبی به بتنی برق این منطقه وصل گردید.

خستونه از اهالی این مناطق گفت: تقدیر و تشکر می‌کنم از مسؤولانی که با وجود تمام مشکلات توانستند برق این منطقه را طی 12 ساعت و در اسرع وقت حل کنند.

وی گفت: پای پره و رود سمه یکی از محرومترین مناطق شهر دیشموک خواهد بود که در 15 کیلومتری از مرکز شهر واقع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار