هیچ سوء استفاده‌ای در طول دوران فعالیت سیاسی‌ام نداشتم زیرا نه به فکر جیب خود، همفکران، بستگان و اطرافیانم نبودم و مردم نیز از این مهم مطلع هستند پس افرادی ماجرای ازدوج مجدد را شایعه کردند.
کد خبر: ۲۷۵۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶ 10 August 2016
دکتر هدایتخواه در پاسخ به سئوالی که از وی پرسیده شد مبنی براینکه مجددا ازدواج کرده است ،  گفت:

هدایتخواه: ازدواج مجدد من یک حرکت سازمان یافته است این شایعه توسط برخی افراد جریان خاص و سایت‌های اجاره ای پخش شده که روشی ناپسند و ناجوانمردانه است به فرموده شهید بهشتی دشمن شایعه می‌سازد منافقین پخش می کنند و عوام الناس می پسندد شایعه سازی را نوعی توهین به شعور مردم می دانیم و این اهانت به مردم است.

این افراد برای انحراف عمومی از برخی مسائل تصمیم گرفتند به این شایعه دست بزنند و البته چون نتوانستند نسبت ناروای به من بزنند زیرا هیچ سوء استفاده‌ای در طول دوران فعالیت سیاسی‌ام نداشتم زیرا نه به فکر جیب خود، همفکران، بستگان و اطرافیانم نبودم و مردم نیز از این مهم مطلع هستند ماجرای ازدوج مجدد را شایعه کردند.

برای جایگاه زن حرمت قائلم و زن را دارای کرامت انسانی می‌دانم اگر قرار بر ازدواج مجدد داشتم به طور حتم چون زن اول برایم محترم است باید خودش برایم خواستگاری کند و چون به طور حتم زن دوم نیز برایم قابل احترام است باید آشکار اقدام به ازدواج کنم مثل افرادی نیستم که پنهانی ازدواج مجدد داشته باشم و بعد از مدتی که آشکار شد به راهروهای دادگستری بروم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار