در آستانه سفر رئیس جمهور :
رٸیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد: افتتاح ۷ طرح بزرگ صنعتی و تجاری و شروع عملیات اجرایی ۵ طرح عظیم صنعتی از ثمرات حضور کاروان تدبیر و امید در کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.
کد خبر: ۲۷۶۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲ 12 August 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،داریوش دیودیده از آغاز تحولی عظیم در صنعت استان با سفر ریاست جمهور و هیئت دولت خبر داد .
این در حالی است که صنعت نوپای استان تا بحال از مشکلات زیادی رنج می برد و نیاز بسیار فوری به اعتبارات تخصیصی از سوی دولت دارد.
مهمترین این مشکلات آنگونه که از سخنان رئیس اتاق بازرگانی مشهود بود ، عدم جذابیت در استان برای سرمایه گذاران خارج استان،بالا بودن قیمت تمام شده برای کالاهای تولید استان ،عدم توانایی رقابت با محصولات تولیدی دیگر استان ها، عدم دسترسی ارزان به مبادی صادراتی ، که  با سفر ریاست جمهوری باید دید مسئولین نهادهای صنعتی استان چه مقدار از این مشکلات را حل خواهند کرد.
نکته دیگر این سفر افتتاح برخی طرح های صنعتی بزرگ و همچنین شروع عملیات اجرایی پروژه های صنعتی بزرگ دیگری است که می تواند امید ها به پر بار بودن این سفر برای صنعت استان و بهبود وضعیت کسب و کار و اشتغال را بیشتر کند.
رٸیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: مهمترین طرح های صنعتی این سفر، افتتاح ۷ طرح بزرگ صنعتی و تجاری و شروع عملیات اجرایی ۵ طرح عظیم صنعتی خواهد بود و حجم عظیم سرمایه گذاری این طرح ها و واحدها نقطه عطفی در پیشرفت و توسعه صنعتی استان خواهد بود.
دیودیده با اشاره به اینکه ۳ هزار ۹۱۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری برای بهره برداری از این ۷پروژه صنعتی با ظرفیت تولیدی سالانه ۲ میلیون و بیست هزار تن صورت گرفته است افزود: ۴۴۸ فرصت شغلی نیز ایجاد شده است.
وی اظهار داشت: شروع عملیات اجرایی ۵ طرح صنعتی و تجاری ازجمله فولاد دنا آسیا سقاوه، اسید فرمیک و ونیل استات گچساران، نیترات پتاسیم لیراب، طرح توسعه فولاد بویراحمد و سایت نمایشگاهی داٸمی استان با حجم سرمایه گذاری افزون بر ۱۶ هزار میلیارد ریالی صورت خواهد گرفت که پس از پیروزی انقلاب اسلامی این میزان سرمایه گذاری بی نظیر بوده است.
دیودیده گفت: سیمان مارگون، آجر کهگیلویه،تصفیه روغن،روغن کشی از دانه های روغنی، نگه داری غلات در سوله گچساران، ساختمان اتاق بازرگانی یاسوج، خط تولید مالت بهنوش گچساران با حضور کاروان تدبیر و امید در استان افتتاح خواهند شد.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با توجه ویژه دولت یازدهم و همدلی که میان استاندار، نمایندگان مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی و سایر مسٶلین وجود دارد شاهد رشد و توسعه صنعت و استفاده مطلوب از تمامی ظرفیت های استان باشیم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
چه میکنه این کاروان تدبیر و امید....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار