حضور مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی اربعین امسال در قالب کاروان های متعدد ، بسیار پررنگ است به گونه ای که علاوه بر مردم عادی سیاسیون هم فعالانه شرکت کرده اند.
کد خبر: ۳۳۰۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ 17 November 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، حضور مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی اربعین امسال در قالب کاروان های متعدد ، بسیار پررنگ است به گونه ای که علاوه بر مردم عادی سیاسیون هم فعالانه شرکت کرده اند.
پس از پیام های برخی سیاسیون از عراق و اعلام حضور خود در مراسم اربعین، عدل هاشمی پور ،نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده هم با ارسال پیامی ، از عزیمت خود در میان زائرین کربلا خبر داده و از همه حلالیت طلبی کرده است.
در متن ارسالی این نماینده آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا ابا عبدالله

سلام بر حسین و سلام بر طلایه داران پویش و رویش نهضت حسینی در اربعین آن امام همام.
اربعین حسینی در کلام مقام معظم رهبری احیاگری فلسفه شهادت و استمرار نهضت ظلم ستیزانه امام حسین (ع) است.
تبلور شور و شعور اسلامی و جوش و خروش واقعی حسینی در روز اربعین وحدت و یکپارچگی مسلمانان را فارغ از هر رنگ و نژاد و زبان به منصه ظهور می رساند تا عظمت دین خدا رمزماندگاری این حماسه میلیونی باشد.
پیشاپیش فرا رسیدن این روز بزرگ که از ایام الله هست را به ساحت مقدس صاحب این روز حضرت بقیة الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب و تمامی محبان، شیفتگان و عزاداران فرزند زهرای اطهر (س) تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

حال خدای بزرگ را شاکرم که افتخارحضور در خیل عاشقان آن حضرت و توفیق زیارت عتبات عالیات نصیبم گردیده است از همگان بخصوص مردم فهیم و شریف حوزه انتخابیه ام صمیمانه حلالیت می طلبم و انشاءالله نایب الزیاره و دعا گویتان خواهم بود.

عدل هاشمی پور
  1395/8/26
لازم به توضیح است ظرف چند روز اخیر تعداد زیادی از شخصیت های سیاسی در مراسم پیاده روی اربعین شرکت کرده اند.
از استان کهگیلویه و بویراحمد ،تاکنون افرادی مانند سید محمد موحد،حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری ،غلام محمد زارعی و دکتر ستار هدایتخواه در این مراسم شرکت کرده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار