مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام گفت:در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل توجه به صنایع کوچک، متوسط و بنگاه های خرد ضروری است زیرا با رونق فضای کسب و کار در این صنایع می توان رویکردهای دولت را در حوزه تولید و اشتغال محقق کرد.
کد خبر: ۳۴۲۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹ 13 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛مرتضی دارایی درحاشیه برگزاری کارگاه اهمیت و فرآیند ثبت ملی و بین المللی نشان تجاری اظهار کرد: این کارگاه آموزشی در راستای اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و افزایش دانش و پیشرفت بنگاه های اقتصادی و رقابت پذیری صنایع کوچک و متوسط در استان ایلام برگزار شده است.
 
وی گفت: صاحبان و مدیران تولیدی و خدماتی، کارشناسان و مدیران بنگاه های اقتصادی، مدیران تبلیغاتی، کارشناسان حقوقی، ارتباطات و فروش، مدیران و کارشناسان دستگاه های دولتی و فعالان خوشه فرش و گلیم استان با حضور در این کارگاه آموزشی با مفهوم برند و اهمیت مدیریت و شخصیت برند، مهارت برند سازی و چگونگی ایجاد برند موفق، نحوه ارتباط جایگاه برند با میزان کمی و کیفی تولید، مفهوم ارزش نام تجاری و جایگاه سازی برند و آئین نامه اجرایی (فرآیند انجام کار ثبت داخلی و بین المللی) آشنا می شوند.
 
مدیرعامل شهرک های صنعتی ایلام گفت: در حوزه صنایع کوچک و متوسط تنها بحث مالی و تامین مالی مطرح نیست بلکه روش های غیرپولی نیز وجود دارد که هدف از آنها وصل کردن این بنگاه ها به بازارها و توسعه محصولات رقابت پذیر صنایع کوچک و متوسط است.
 
دارایی اظهار کرد: در راستای صادراتی کردن محصولات ایلام اقدام هایی از جمله شامل احداث مرکز فروش محصول های خوشه های کسب و کار سراسر کشور، تشکیل کنسرسیوم صادراتی و شرکت خدمات صادرات، ساماندهی بازارچه مرزی و راه اندازی غرفه هایی برای عرضه محصول های این استان انجام شده است.
 
وی به پیگیری ها و اقدام های مدیران بلندپایه و مسئولان صنعت و تجارت استان در حوزه جذب سرمایه گذار خارجی اشاره کرد و افزود: خوشبختانه در این زمینه کار ها و اتفاق های مهمی انجام شده است به طوری که در آینده نزدیک مراوده های بازرگانی با کشورهای ایتالیا و هلند آغاز می شود و در این زمینه از دانش و سرمایه آنها برای پیشرفت استان استفاده خواهیم کرد.
 
مدیرعامل شهر ک های صنعتی ایلام، هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی یک روزه را فراهم سازی یسترهای نوآوری، توسعه اقتصادی، رشد سرمایه گذاری و تجارت بین الملل در عرصه رقابت های جهانی عنوان کرد.
 
کارگاه آموزشی اهمیت و فرآیند ثبت ملی و بین المللی نشان تجاری (برند) با حضور رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت، مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی و کارشناسان حوزه مالکیت های صنعتی وزارت صنعت معدن و تجارت استان در محل سرسرای همایش های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.
 
در پایان این کارگاه نشست پرسش و پاسخ با حضور اساتید و مدرسان دوره برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار