خداد افشاریان در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:
نایب رئیس هیات فوتبال استان کهگیلویه وبویراحمد: رئیس اداره ورزش لنده وظایف بسیاری دارد که اگر به سراغ آنها برود وقت دخالت در امورات هیات فوتبال را نمی کند و ایشان بهتر است امورات مربوط به فوتبال شهرستان را به هیأت فوتبال بسپارد
کد خبر: ۳۴۳۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴ 13 December 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ، نشرخبرها در فضای مجازی ،رسانه های استان ، حکایت از باقی ماندن اختلاف میان رئیس اداره ورزش و رئیس هیات فوتبال دارد تاآنجا که در تازه ترین خبرهای رسیده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده مجددا امروز در نشستی اعلام نمود: فعالیت های هیات فوتبال در لنده به حالت تعلیق درآمد است و قصددارد نیروی جدیدی به عنوان رئیس هیات فوتبال لنده منصوب نماید!
خبر اعلام شده امروز ازسوی جمشید ابسواران مبنی بر تعلیق و عزل رئیس هیات فوتبال لنده باعث شد خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،نظر مسولین هیات فوتبال استان را در این زمینه جویا شود.

خلاصه خبرهای گزارش شده دخالت رئیس اداره ورزش در کار هیات فوتبال رانشان میدهد

خداداد افشاریان نایب رئیس هیات فوتبال استان کهگیلویه وبویراحمد دراین تماس تلفنی گفت : خبرهای ناخوشی این روزها از لنده به هیأت فوتبال استان گزارش می شود که خلاصه آن دخالت رئیس اداره ورزش لنده در امورات مربوط به هیأت فوتبال است و این دخالت خلاف قانون است .
وی گفت :رئیس اداره ورزش لنده وظایف بسیاری دارد که اگر به سراغ آنها برود وقت دخالت در امورات هیات فوتبال را نمی کند و ایشان بهتر است امورات مربوط به فوتبال شهرستان را به هیأت فوتبال بسپارد لکن رسیدگی به امورات هیات فوتبال وظیفه هیات فوتبال استان است و هیات فوتبال عملکرد تمامی هیات های زیر مجموعه خودرا رصد میکند .

رئیس اداره ورزش لنده نمی تواند حکم رئیس هیات فوتبال را لغو و عزل و نصبی در فوتبال شهرستان صورت دهد

افشاریان افزود : فدراسیون فوتبال و به تبع آن هیات های فوتبال نهادهای مستقلی هستند که بدور از دخالت مدیران ادارات ورزش دارند اداره می شوند . از اینرو رئیس اداره ورزش و جوانان لنده مطابق قانون و اساسنامه های موجود نمی تواند در امورات مربوط به فوتبال دخالت و یا عزل و نصبی صورت دهد و اینکار ایشان خلاف قانون است و این گفته ایشان که فوتبال لنده تعلیق است و از نظر ایشان آقای یوسفی مسول هیات دیگر نیست به جد رسیدگی می شود.

لغو حکم وظیفه هیات فوتبال استان است

نایب رئیس هیات فوتبال استان کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد :سید مصیب یوسفی از نظر هیات فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد همچنان رئیس هیات فوتبال شهرستان لنده می باشد و لغو حکم و هرگونه انتصاب در هر هیات فوتبالی در شهرستانهای استان به وسیله هیات فوتبال استان صورت میگیرد ضمن آنکه رئیس هیات فوتبال کنونی لنده در جهت اهداف هیات فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد انجام وظیفه می نماید،ایشان نیروی تحصیل کرده،باسواد،جوان و پر انرژی و بدور از چشم داشت مالی درحال انجام وظیفه است . هیات فوتبال تازمانی که تشخیص دهد هرمسئول هیات فوتبال فعالیتش در مسیر اهداف هیات فوتبال استان هست تمام قد از ان مسئول هیات حمایت می نماید.
عواقب عدم برگزاری با مسول ورزش لنده است

خدادافشاریان در جواب سوال خبرنگار تابناک مبنی بر اینکه فینال مسابقات فوتبال لنده برگزار نشده است و رئیس اداره ورزش لنده اعلام نمود اجازه نمی دهم مسابقه ای از سوی هیات فوتبال برگزارشود گفت :رئیس هیات فوتبال زمان برگزاری این مسابقه را اعلام  و رونوشت را به هیأت فوتبال استان اعلام نماید، در صورت جلوگیری عواقب عدم برگزاری با مسئول ورزش و جوانان لنده است.
افشاریان در پایان گفت: قرار نیست خودسر و خود رای در وظایف دیگران دخالت کنیم! آیا من میتوان در وظایف دیگر ادرات دخالت کنم؟
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
آبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
ببین کی حرف از قانون میزنه افشاریانی که تمام کار خودش لابی گری هست کدوم قانون تو رو به این کار گمارده ؟نظر چهارصد فوتبالیست لنده ای ملاک هست یا حرفای تو که جلسات شبانت در لنده با آقایون به خوشگذرانی بودید؟
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
حق با افشاریان برادر از نظر قانون دخالت در امور هیئت فوتبال خلاف و عواقب ان به استان برمیگرده
سازمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
درتعجیب هستیم چرا اداره کل ورزش وجوانان استان ازریس اداره ورزش لنده نمی خواهدچطوری مشعل های استخرشنابه ارزش 9ملیون درلنده دزدیده شدند.چطوری سالن بزرگ شهررا اتش زدند.چطوری بالابرااداره ورزش لنده را اتش زدند.چطوری زمین چمن لنده را بدون هماهنگی با هیات فوتیال دادندبه شخصی واین شخص داره برای اینکه جوانان وتیم های ورزشی بازی کنندساعتی پنجاه هزارتمن ازاین جوانان پول میگره اونم نه به صورت واریزی بلکه دستی ..اخه مگه این اداره کل صاحب نداره
اریوبرزن
|
United States
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۵
من هنوز موندم قرارداد قبلی استخر چطور گم شد و بالاخره کی بدهیشو داد؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار