رئیس بنیاد شهید شهرستان کهگیلویه : گلزار شهید آماده سال‌هاست که مشکلات زیادی داشته و نابسامان بود که با تلاش‌هایی که از مسوولان بنیاد شهید استان صورت گرفت پیمانکار مشخص و کار ساخت آن از هفته آینده شروع خواهد شد.
کد خبر: ۴۶۶۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸ 24 July 2017
رئیس بنیاد شهید شهرستان کهگیلویه گفت: یادواره شهدا شهر قلعه‌رئیسی از طرف بنیاد شهید شهرستان کهگیلویه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، سید کمال‌الدین دولتخواه ظهر امروز در نشست شورای اداری چاروسا با بیان اینکه شهدا نماد عزت و افتخار ایران اسلامی هستند اظهار داشت: امروز ما هر چه داریم به دلیل رشادت‌ها، ایثار و از خود گذشتگی شهدا و خانواده‌های آنهاست که با ایثار جان خود آزادی و استقلال را به کشور هدیه دادند.

رئیس بنیاد شهید شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: جایگاه شهید و شهادت از دیدگاه قرآن و اسلام بسیار والاست و شهدا بهترین الگو و اسوه در زندگی هستند.

وی افزود: تقدیم فرزند و یا پدر برای یک خانواده بسیار سخت است اما این مصیبت اگر در راه خدا و اسلام باشد، تحمل آن امکان پذیر است.

دولتخواه از برگزاری یادواره شهدا شهر قلعه رئیسی در مردادماه خبر داد و تصریح کرد: برگزاری این یادواره‌ها بهترین فرصت تقویت معنویت برای ترویج فرهنگ دینی و انتقال درس‌های بزرگ هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان جامعه است.

وی همچنین از ساماندهی گلزار شهید آماده در روستای چال کلاغ چاروسا خبر داد و یادآور شد: گلزار شهید آماده سال‌هاست که مشکلات زیادی داشته و نابسامان بود که با تلاش‌هایی که از مسوولان بنیاد شهید استان صورت گرفت پیمانکار مشخص و کار ساخت آن از هفته آینده شروع خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار