متاسفانه رئیس شورای اسلامی بخش موگرمون شهرستان لنده که خود در صحنه تلاش کارکنان شرکت بود اقدام به نشر خبری خلاف واقع داد و شرکت آب و فاضلاب روستایی را متهم به بیخیال گذشتن از کنار مشکلات مردم کرد که هم این شرکت و هم یکی از نهادهای شهرستان موصوف شکایت و برخورد با این فرد را حق قانونی خود دانسته و اقدام کرده اند.
کد خبر: ۵۴۳۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶ 25 December 2017

چند روز پیش خبری در سایت خبری تحلیلی تابناک کهگیلویه و بویراحمد با تیتر "اگر تا فردا مشکل حل نشود بر درب اداره شما قفل می زنم!" منتشر شد که در این خبر رئیس شورای بخش موگرمون در خصوص وضعیت آب شرب این بخش انتقادات تندی از آب و فاضلاب روستایی نموده بود.
در پی درج این خبر روابط عمومی اداره کل آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد ، با ارسال جوابیه ای به ارائه توضیحاتی در خصوص این خبر و موارد مطرح شده در متن خبر پرداخت که مدیریت سایت تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ضمن تقدیر از پاسخگویی مسئولین این دستگاه خدمات رسان و همچنین رفع مشکل موجود در منطقه موگرمون لنده ، خود را موظف به انتشار مطلب ارسال شده می داند.
متن جوابیه :
خبرنگار محترم سایت خبری تابناک کهگیلویه و بویراحمد
با سلام ؛
احتراما در پاسخ به مطلب با تیتر«اگر تا فردا مشکل حل نشود بر درب اداره شما قفل می زنم! » منتشر شده در سایت خبری تابناک کهگیلویه و بویراحمد شایسته است نسبت به درج جوابیه حاضر مطابق با قانون رسانه ها و مطبوعات در همان صفحه و با همان تیتر جهت تنویر افکار عمومی اقدام فرمایید.
ابتدائاً لازمست ضمن قدردانی از توجه ویژه رسانه ها به مشکلات روزمره مردم، گوشزد نواقص به دستگاه های خدمات رسان و پیگیری آنها تا حصول نتیجه،  نکاتی را جهت تنویر افکار عمومی مردم و به خصوص روستائیان عزیز یادآور شویم.
آب و فاضلاب روستائی استان کهگیلویه و بویراحمد به واسطه نوع کار و همچنین وظیفه ذاتی در قبال تهیه حیاتی ترین نیاز روستائیان همانطور که در اساسنامه این شرکت نیز به صراحت آمده و تمامی مدیران و کارکنان شرکت نیز به آن پایبند هستند، خدمت لحظه ای و با کیفیت به مردم وظیفه ای ذاتی و غیر قابل انکار می باشد که تا کنون نبود امکانات، تحریم، کمبود بودجه و نیروی انسانی بهانه ای نشده تا خدمت گذاران مردم در آبفار استان لحظه ای از خدمت به آنها دست بکشند.
متاسفانه چندسالی است به واسطه مشکلات عدیده مالی دولت و کاهش چشمگیر منابع دولتی سازمان ها مشکلاتی را هرچند کوچک و قابل اغماض در خدمات رسانی به مردم شاهدیم.
آب و فاضلاب روستایی بودجه ای معادل چند برابر بودجه شهرستان لنده را در روستاهای این شهرستان به آبرسانی و ایجاد مجتمع بزرگی از جمله آبرسانی موگرمون  با صرف هزینه 35 میلیارد ریالی اختصاص داده است که در آن بیش از 31 روستا با جمعیتی بالغ برهفت هزار و 582نفر تحت پوشش این دو مجتمع آبرسانی قرار گرفتند.
هفته گذشته به محض اعلام قطعی آّب ماموران این شرکت برای بررسی موضوع به محل پروژه رفتند که متاسفانه مشاهده شد یکی از پمپ ها از مدار خارج شده، با تلاش دو اکیپ از همکاران پمپ روشن شد اما پمپاژی صورت نمی گرفت که دستور به بررسی سریع و رفع عیب داده شد.
در همین حال با وجود نبود نقدینگی برای خرید پمپ جدید مراحل قانونی طی شد و روز گذشته پمپ جدید در مدار آبرسانی روستاهای دچار مشکل قرار گرفت و خوشبختانه آب روستاها وصل شد.
متاسفانه رئیس شورای اسلامی بخش موگرمون شهرستان لنده که خود در صحنه تلاش کارکنان شرکت بود اقدام به نشر خبری خلاف واقع داد و شرکت آب و فاضلاب روستایی را متهم به بیخیال گذشتن از کنار مشکلات مردم کرد که هم این شرکت و هم یکی از نهادهای شهرستان موصوف شکایت و برخورد با این فرد را حق قانونی خود دانسته و اقدام کرده اند.
در پایان ضمن عذرخواهی از روستائیان عزیز موگرمون در وقفه ای که در آب رسانی به این عزیزان به وجود آمد، یادآور می شود با وجود همه مشکلات مالی و نیروی انسانی اما هیچگاه این موضوعات بهانه ای برای عدم خدمت رسانی به روستائیان عزیز نشده است و امیدواریم برخی دیرکردها و نواقص در خدمت رسانی را مردم بر ما ببخشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار