اولتیماتوم شدید رئیس شورای بخش موگرمون به آبفای روستایی
رئیس شورای اسلامی بخش موگرمون : مگر چه کار شاخی میخواهد انجام دهد که چندین روز مردم آب شرب نداشته باشند ؟ اگر نمی توانید مدیریت کنید مردم را راحت کنید و با استعفای خود میدان را به مدیران جوان تر و با انرژی بدهید .
کد خبر: ۵۴۲۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹ 23 December 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از لنده ، رئیس شورای اسلامی بخش موگرمون به دلیل قطعی آب روستاهای بخش موگرمون واکنش نشان داد و در یادداشت ارسالی خود به تابناک ضمن گلایه از عدم همکاری آبفای روستایی اولتیماتوم داد که به عنوان نماینده مردم بر درب این اداره قفل خواهم زد.

در یادداشت ارسالی رئیس شورای اسلامی بخش موگرمون آمده است : آب روستاههای بنه علیاری وحدت وگرداب ها از روز سه شنبه تا این لحظه قطع می باشد و رییس آب و فاضلاب خود را دراین رابطه مسوول نمیداند و هر بار بهانه ای میاورد.

حاجتی شریعتی در ادامه ذکر کرده است : مسول آبفا در تماس با ایشان آبداران را مقصر اعلام و یا از شکستن لوله ها، خرابی وایف و سوختن پمپ میگوید و در تماس یک ساعت پیش ربط نداشتن وضعیت قطع آب به خود را عنوان کرد.

رئیس شورای بخش موگرمون اشاره کرده است ؛ گناه مردم این روستاهها چیست که دود بی تدبیری و بی مسولیتی وضعف مدیریتی رییس آبفای روستای باید به چشم اهالی این روستاها برود.
مگر چه کار شاقی میخواهد انجام دهد که چندین روز مردم آب شرب نداشته باشند ؟ اگر نمی توانید مدیریت کنید مردم را راحت کنید و با استعفای خود میدان را به مدیران جوان تر و با انرژی بدهید .
مسولین آبفا چه مدیریتی دارید وقتی چنین بحرانی بوجود می آید و حتی به فکر آبرسانی با تانکر برای این مردم نیستید؟
چه هزینه میلیاردی نیاز دارید؟! که مدام دم از کمبود اعتبار میزنید. هرچند که رئیس محترم آبفا مدام عدم استقلال و کمبود اعتبارات را بهانه میکند !
مردم این روستاها میخواستند تمام پمپ ها را خاموش کنند ولی مانع شدیم لکن اگر تا فردا آب این روستاهها وصل نشود قفل بر درب اداره آب وفاضلاب روستایی لنده خواهم زد.
شریعتی خاطر نشان داشت: حداقل با این کارمردم متوجه بی کفایتی مسول آب وفاضلاب روستایی خواهند شد.

حاجتی شریعتی فر
ریس شورای اسلامی بخش موگرمون وعضوشورای اسلامی شهرستان لنده
 
اگر تا فردا مشکل حل نشود بر درب اداره شما قفل می زنم! 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۲
ای جانم. مگر همین کارو بکنین که یه خورده به خودشون بیان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار