دکتر اورنگ ایلامی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، در حکمی دکتر جمشید محمدی را به سمت معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان منصوب کرد.
کد خبر: ۵۷۲۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴ 28 February 2018
دکتر اورنگ ایلامی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، در حکمی دکتر جمشید محمدی را به سمت معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان منصوب کرد.

به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد، در  بخشی از این حکم آمده است:

از جنابعالی انتظار می رود با تأکید و اهتمام تام به مبانی فرهنگی و دینی و گسترش فعالیت های فرهنگی و اجتماعی به ویژه ارتقاء فرهنگ سازمانی اخلاق و رفتار حرفه ای در دانشگاه، توسعه و تعمیم فرهنگ اصیل اسلامی در دانشگاه، تامین و ارتقاء معیشت، رفاه و سلامت دانشجویان، افزایش نرخ مشارکت دانشگاهیان در برنامه ها و نهاد های فعال فرهنگی، توجه ویژه به شورای فرهنگی و تشکل های دانشجویی در راستای پیشبرد اهداف مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان و همچنین تعامل سازنده و مرتبط با دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه، نهایت تلاش خود را در جهت انجام مسئولیت های محوله معمول نمایید.

لازم به ذکر است که پیش از این حکم، دکتر جمشید محمدی به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و امور دانشجویی ایفای وظیفه می کرد.

همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان طی حکمی، دکتر "پرویز آقایی برزآباد"، از اعضا هیات علمی این دانشگاه را به سمت سرپرست مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی این دانشگاه منصوب کرد.

 دکتر اورنگ ایلامی در متن این حکم، ارتقاء توانمندی های گروههای هدف در زمینه های آموزش و پژوهشی و همچنین هدایت، حمایت و انجام پژوهش های مبتتنی بر آموزش را از اولویت های مورد انتظار خود برشمرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در حکمی، دکتر "خیراله نوریان" از اعضا هیات علمی این دانشگاه را به سمت سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج منصوب کرد.

دکتر اورنگ ایلامی در این حکم با تاکید بر اجرای وظایف محوله در چارچوب مجموعه شرح وظایف ابلاغی، ارائه خدمت مطلوب به بیماران و رعایت منشور حقوق آنان و نیز راه اندازی بخش های مختلف این بیمارستان با تعامل و همکاری بین بخشی و درون دانشگاهی را از جمله مهم ترین انتظارات خود از  سرپرست بیمارستان عنوان کرد.

دکتر اورنگ ایلامی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، همچنین "شهلا نجفی دولت آباد"، عضو هیات علمی این دانشگاه را به سمت سرپرست دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه منصوب کرد.

دکتر اورنگ ایلامی در این حکم با تاکید بر اهتمام کامل به  وظایف محوله در چارچوب مجموعه شرح وظایف ابلاغی، اهتمام ویژه در زمینه افزایش رشته های تحصیلات تکمیلی و همچنین توجه ویژه به برنامه جامع عملیاتی دانشگاه مرتبط با دانشکده پرستاری را از موارد مورد تاکید خود عنوان کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با اهدای لوح تقدیر از زحمات دکتر خیراله نوریان، رئیس سابق این دانشکده قدردانی به عمل آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار