دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر باغملک گفت: استقبال از مهمانان نوروزی در این شهرستان نسبت به سال‎های گذشته باشکوه‎تر انجام گرفته است.
کد خبر: ۵۸۴۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰ 29 March 2018

 

کیفیت خدمت‎رسانی به گردشگران نوروزی در باغملک چگونه است؟

جهانگیر پیروزاده درخصوص خدمات‎رسانی به مسافران، مهمانان و گردشگران نوروزی در این شهرستان اظهار داشت: در مسیر جاده اصلی در شهرهای باغملک و قلعه ‏تل، 15 سیاه‎چادر برپا شده که این تعداد نسبت به سال‎های گذشته افزایش بیشتری داشته است.

وی با اشاره به اقدامات صورت ‎گرفته در زمینه برپایی سفره‎های هفت‎ سین در شهرهای قلعه‎تل و باغملک افزود: در پارک دولت قلعه‎ تل و میدان بختیاری باغملک هرکدام یک مجموعه سفره هفت ‎سین برپا شده است که این سفره‎ها برای نخستین بار با نماد بومی و محلی نصب شده‎اند.

رئیس اداره میراث فرهنگی باغملک خاطرنشان کرد: در پارک تلاش باغملک نیز مجموعه آلاچیق‎هایی به شکل سیاه‎ چادر در دو ردیف ده‎تایی ایجاد و برای اسکان مهمانان آماده شده‎اند.

او با بیان این‎ که برای اولین بار روی قلعه قلعه ‎تل، به برپایی سیاه‎چادر و نمایشگاه مردم‎شناسی اقدام شده است تأکید کرد: استقبال از مهمانان نوروزی در شهرستان باغملک نسبت به سال‎های گذشته با شکوه‎تر انجام شده است.

پیروززاده اضافه کرد: در شهرهای باغملک، قلعه تل، میداوود و صیدون، حدود 20 مدرسه از سوی آموزش و پرورش به منظور اسکان مهمانان نوروزی تدارک دیده شده است که از روز اول نوروز در اختیار مهمانان و گردشگران قرار گرفته‎اند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار