بهمن دوستی باتبریک روز سالمند گفت: یکی از ریشه های شکل گیری نهاد کمیته امداد در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اکرام سالخوردگان از کارافتاده بی بضاعتی ست که در چارچوب قانون تعریف شده برای آنان در حیطه خدمت رسانی باتلاش عادلانه اجرا میشود.
کد خبر: ۶۶۲۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۱ 02 October 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از چیتاب در روز سالمند مدیر کمیته امداد کبگیان با تعدادی از سالمندان تحت پوشش این نهاد دیدار کرد.
بهمن دوستی باتبریک روز سالمند گفت: یکی از ریشه های شکل گیری نهاد کمیته امداد در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اکرام سالخوردگان از کارافتاده بی بضاعتی ست که در چارچوب قانون تعریف شده برای آنان در حیطه خدمت رسانی باتلاش عادلانه اجرا میشود.
مدیر کمیته امداد کبگیان افزود: همانطور که هر اداره ویا نهادی در چارچوب ارج نهادن به بازنشستگان خود موظف به خدمت هست سالمندان بی بضاعت از کارافتاده هم بازنشستگان نهادمقدس کمیته امداد میباشند که لذت ارزش خدمت به این ولی نعمتان برای شخص بنده کیمیاتر از جنه الماواست.
دوستی در دیدار با تعدادی از سالمندان تحت پوشش این نهاد درحضور یکی از مددکاران کمیته امداد باپرسش و پاسخ از آنان از کم وکیف خدمت رسانی اداره ومددکاران به آنها مطلع شد.
این مدیر با تشکر از زحمات مددکاران اداره چیتاب خطاب به سالخوردگان گفت: عزیزان مجربی که باکاروتلاش و زور بازوی خود در پرورش فرزندان صالح وتوانمند به جامعه تلاشگر بوده و اکنون سالخورده شده اید بدانید ماخدمتگزاران شمادر این نهاد مقدس باجدیت درکار وارائه راهکار توانبخشی به پویائی اقتصاد خانواده شما از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد ومطمئن باشید اگر خدائی ناکرده کمکاری سهوی انجام شد از روی عمد نبوده وبا اطلاع به این نهاد مارا دراین راه پرپیچ وخم یاری کنید که درصورت خستگی با تماس یا مراجعه مستقیم به اداره درچیتاب ومتعاقبا استان مطالبات خود را پیگیری نمائید.
دوستی تصریح کرد: امام جمعه محبوب و دلسوز کبگیان که آبروی بخش دراستان و عزت استان درکشوراست مشاوره قدرتمند تمام ادارات در بخش است که همیشه باتعاملات بی بدیلش مصرانه پیگیر مشکلات شما ولی نعمتان انقلاب است اما بعلت مشکل بوجود آمده در ساعت مزبور نتوانست خدمتتان برسد و باسلام گرم از همه شماها بعلت عدم حضور به خاطر کاری اظطراری معذرت خواست .
درادامه محمد پورذاکری مددکار کمیته امداد باتبریک مجدد روز سالمند گفت: وجدان یک کارمند وقتی راحت است که مخاطبش از او راضی باشد و ما مددکاران کمیته امداد حضرت امام در این حیطه درصورت عمر مجدد از خدای رحمن باید بدانیم روزی در قالب شما سالمندان بازنشسته خواهیم شد و آنروز است که رزومه کاری چندین ساله ما درخاطرمان تداعی خواهد شد و خوشبخت کسی است که حتی سهوا در خدمت با عدالت کوتاهی نکرده باشد زیرا حق الناس هم در دنیا عذاب وجدان دارد و هم در آخرت مایه سرگردانی و گناهی نابخشودنی است.
درپایان با بررسی مشکلات تعدادی از مددجویان سالخورده توسط ریاست کمیته امداد کبگیان با ارائه راهکارهائی در زمینه های، کمک به تعمیرات منازل، پرداخت وام اشتغالزائی،و خودکفائی باایجاد کارگاههای زود بازده، و قرار گرفتن در ردیف ساخت مسکن درآینده مشکلات آنان توسط محمد پورذاکری مددکار مربوطه بررسی و برای مصوب جهت کمیسیون مکتوب گردید.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار