نامه رئیس هیئت فوتبال شهرستان چرام خطاب به نماینده مجلس
آقای هاشمی چرا تا به حال ما نتوانستیم شما و نمایندگان تان را در جلسات ورزشی چرام ببینیم؟! اما هر جلسه ای در دهدشت تشکیل می شود یا خودتان هستید یا نمایندگان و رییس دفترتان ؟!
کد خبر: ۶۶۷۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰ 13 October 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / ورزشی رئیس هیئت فوتبال شهرستان چرام با ارسال نامه ای خطاب به عدل هاشمی پور نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه وی به وضعیت ورزش این شهرستان شد.
در این نامه آمده است :
نماینده محترم شهرستان های کهگیلویه ٫چرام ٫بهمیی و لنده سلام علیکم
 از اینکه در جمع ورزشکاران هستید خوشحالیم. اما انتقادی هم از شما داریم و آن اینکه که هیچگاه چرام را در نظر نمی آورید و تا به حال به ورزش چرام هیچ کمکی نکردید و شاید هم قصد چنین کاری را ندارید! چون اگه قصد چنین کاری را داشتید لااقل یکی از مشاوران ورزشی تان را از شهرستان چرام انتخاب می کردید.
اما از این گذشته جناب آقای هاشمی پور عده ای از جوانان جویای نام چرام به خاطر اینکه در دام اعتیاد و بزه کاری گرفتار نشوند دستجات ورزشی تشکیل داده اند و بدون هیچ کمک و حمایتی کارشان را ادامه دادند اما چو‌ن هیچکدام از این تیم ها ثبت نیستند از فعالیت آنان جلوگیری می شود و این یعنی آسیب به جوانان یعنی اعتیاد یعنی نابود کردن تمامی آرزوهای یک جوان که هیچ ندارد بجز یک توپ گرد .
جناب آقای هاشمی پور کسانی که به شما مشاوره می دهند درد جوانان را نمی فهمند چون عده ای هستند که یا کارمند هستند یا در قبل حمایت شما به نان و نوایی رسیده اند.
اگر می خواهید همچنان محبوب باشید و حمایت ورزشکاران را داشته باشید به ورزش چرام برسید مقداری از بذل و بخششتان را هم به ورزش محبوب فوتبال چرام اختصاص دهید. ساخت مسجد خوب است ، قبرستان را آباد کنید خوب است اما بهتر از همه اینها رسیدگی به جوانان است .
آقای هاشمی چرا تا به حال ما نتوانستیم شما و نمایندگان تان را در جلسات ورزشی چرام ببینیم؟! اما هر جلسه ای در دهدشت تشکیل می شود یا خودتان هستید یا نمایندگان و رییس دفترتان ؟!
آقای هاشمی درد دلها زیاد است اما گوش شنوا می خواهیم! هر وقت، وقت داشتید با هماهنگی دفترتان برای بیان مشکلات در شهرستان چرام  آماده پذیرایی از شما هستیم/


شمس الله بزرگی زاده رییس هیأت فوتبال شهرستان چرام
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۱
درود بر تو جناب بزرگی زاده حرف دل همه ما را زدین انصافا جناب حاج هاشمی آوردن ۱۳هزار رای تو شهرستان چرام حقش اینه که شما هنوز رنگ ورزشگاه ما رو ندیدن جز روز سخرانی شما که اون همه قول دادی توی اون مسطیل سبز .حالا الوحده وفا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۱
منظورتان الوعده وفا هست دیگه ؟؟!!
رضامیرزایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۱
درودبربزگیزاده قهرمان
صالح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
احسنت بر جناب بزرگ زاده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار