سارقین طلافروشی شهر یاسوج به اتهام محاربه و سرقت مسلحانه به اعدام در ملاء محکوم شدند.
کد خبر: ۶۶۸۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷ 16 October 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه وبویراحمد، حجت الاسلام و المسلمین مزارعی با اعلام این خبر اظهار داشت: سارقان طلافروشی یاسوج با حکم دادگاه انقلاب اسلامی به اعدام در ملاء عام محکوم شدند.

مقام ارشد قضایی استان در ادامه گفت: این سارقان 6 نفر بودند که بصورت زنجیره ای ،اقدام به سرقت های مسلحانه و قتل در طلافروشی های استان های کهگیلویه وبویراحمد و فارس نموده بودند که با زحمات شبانه روزی دستگاه قضایی و نیروهای امنیتی و انتظامی ، پس از شناسایی در خردادماه 97 دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه تصریح کرد: پس از برگزاری جلسات محاکمه سارقان که با حضور وکلای مدافع آنان و مالباختگان در شعبه اول دادگاه عمومی و انقلاب یاسوج برگزار گردید ، 4 نفر از سارقان به جرم محاربه به اعدام در ملاء عام در یکی از میادین این شهر محکوم شدند.

وی افزود: چنانچه رأی صادره مورد اعتراض آنان واقع شود ، پس از طی فرآیند دادرسی در دیوان عالی کشورو قطعیت به مرحله اجراء در خواهد امد.

24 خردادماه بود که این مقام قضایی خبر دستگیری سارقان را داد و در مصاحبه با روابط عمومی و ارتباطات دادگستری به مناسبت هفته ی قوه قضائیه اعلام کرد : به مردم وعده می دهم که قوه قضائیه شبانه روز به عنوان خادم مردم تلاش می کند، حتی شبانه و در وقت استراحت کار خواهند کرد تا مشکلات مردم حل شوند چون برای قضات شریف وقت اداری مهم نیست و همه ی همکاران در قوه قضائیه، شبانه روز و با صلابت در خدمت جامعه خواهند بود و با تمام توان با کسانی که جامعه را ناامن می کنند و موجب سلب آرامش مردم هستند هشدار می دهم که برخورد خواهیم کرد اگر در جامعه آرامش نباشد سایر فعالیت ها در جامعه قابل بهره برداری نخواهد بود چون امنیت بستر حیات بشر است.
لازم به ذکر است که سارقان طلافروشی در ساعت 14 روز 30 دی ماه 1396 در یک روز بارانی و اقدام به تعقیب طلافروش و پس از آنکه او را به قتل رساندند ، سپس با پوشش زنانه و استفاده از ریموت کنترل مغازه که آن را ربوده بودند ، وارد مغازه طلافروشی شده و طلاها را سرقت نمودند.
 
بیشتر بخوانید:
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار