فوری
حجت الاسلام والمسلمین مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمداز صدور حکم متهمان گروه نفاق خبر داد.
کد خبر: ۶۶۹۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶ 17 October 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مزارعی در گفتگویی با روابط عمومی و ارتباطات دادگستری با اعلام خبر صدور حکم اعضای گروه نفاق افزود: این گروه 6 نفره از ایادی استکبار وابسته به گروه نفاق بوده که خارج از کشور دستور گرفته و مبادرت به حرکات ایذایی بر علیه نظام می نمودند.
رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهار داشت: جیره خواران استکبار اقدام به شعار نویسی و توهین به مقدسات و همچنین آتش زدن بنرهای تبلیغاتی منقش به تمثال شخصیت های ملی و مذهبی می کردند.
وی گفت: معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پس از ارتکاب جرم، از اقدامات خرابکارانه، عکس و فیلم تهیه و برای سرکردگان خود ارسال می کردند.
حجت الاسلام و المسلمین مزارعی با اشاره به اینکه دستگیری این افراد از عنایات خاصه حق تعالی و حضرت ولی عصر (عج) به این نظام است، افزود: دستگاه قضایی و اداره کل اطلاعات استان با تشکیل گروه ویژه، با رصد و گسترش چتر اطلاعاتی و اعمال تکنیک های فنی، عکس و فیلم های ارسالی این گروه معاند را تهیه نموده و آنها را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
مقام ارشد قضایی استان در پایان گفت: پس از طی تشریفات قانونی رسیدگی، این افراد به حبس و نفی بلد از 8 تا 18 سال محکوم شدند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
اونای که با قید وثیقه آزاد شدن چه
علی پاسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
سلام ممنون ازوزارت اطلاعات.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار