کد خبر: ۶۷۰۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۵ 20 October 2018
در پی مراجعه عده ای از جوانان شهر باشت و اعتراض به نحوه استخدام ۵ نفر نیرو در منابع طبیعی شهرستان باشت، رئیس شورای اسلامی این شهر با ارئه توضیحاتی در مورد دفاع از حق مردم تأکید کرد.
نادر گرامی گفت: در پی اعتراض عده ای از جوانان ، بلافاصله طی تماس تلفنی با گرجی، رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان موضوع پیگیری شد که وی با تأیید این موضوع ، بکارگیری نیروها را از طریق اختصاص اعتبار فرمانداری به جذب ۵ نیرو اعلام کرد و استخدام این نیروها را بدون نیاز به آزمون و انتخابی اعلام کرد.
وی با بیان اینکه در تماس با گرجی رئیس اداره منابع طبیعی خواستار برگزاری آزمون و شرایط منصفانه برای استخدام جویندگان کار شدیم ، اضافه کرد: رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان باشت داشتن کارت همیار طبیعت را تنها شرط مهم استخدام این افراد اعلام کرد در صورتی که تعداد زیادی از جوانان در حوادث غیرمترقبه و سایر اتفاقات همیار طبیعت هستند.
گرامی اظهار داشت: پیگیری شورای اسلامی شهر باشت تنها به اینجا ختم نشد و ناگزیر از طریق حراست و مدیرکل منابع طبیعی استان موضوع را پیگیری کردیم که حکمتیان از موضوع استخدام ۵ نفر نیرو در شهرستان و بدون آزمون ابراز بی اطلاعی کردند.
رئیس شورای اسلامی باشت با رایزنی های صورت گرفته، قرار است مدیرکل منابع طبیعی استان با سفر به شهرستان این موضوع را پیگیری نمایند.
گرامی تصریح کرد: شورای اسلامی به عنوان وکیل مردم و بنا به درخواست آنها موظف است از این خواسته به حق جوانان شهرستان دفاع نمایند تا شاهد استخدام های قانونی جوانان باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار