کد خبر: ۷۰۵۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۰ 21 January 2019
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از ساماندهی شرکت های بازاریابی شبکه ای در استان خبر داد و گفت:مشاهده فعالیت غیرقانونی و بدون مجوز ،تحت عنوان شرکت بازاریابی شبکه ای بشدت برخورد میکنیم.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد،داریوش دیودیده رئیس سازمان با اعلام این خبر افزود:بازاریابی شبکه ای شیوه ای از فروش محصول است که دارای قدمت  طولانی در کل دنیاست.
وی با بیان اینکه امروزه بسیاری از شرکت های بزرگ در سراسر دنیا با این روش مبادرت به محصولات خود می نمایند،گفت:این شیوه ی فروش در کشور ما از قدمت چندانی برخوردار نیست و علیرغم قانونمند شدن ان،هنوز اینگونه فعالیت ها بخاطر عملکرد منفی شرکت های هرمی غیرقانونی،نتوانسته است در جایگاه اصلی خود قرار گیرد.
دیودیده  تصریح کرد:باتوجه به گرایش روزافزون به بازاریابی شبکه ای در سطح کشور،نظارت و ارزیابی عملکرد موثر بر دفاتر و شعب شرکت های فعال موجود که بتواند به نحوی اصولی در راستای رفع نیازهای اقتصادی در زمینه ایجاد اشتغال و حمایت از تولید نقش بهتری ایفا نماید، ضروری می باشد،لذا اگر نظارت صحیح و اصولی بر فعالیت های اقتصادی مذکور صورت نپذیرد،نه تنها رافع نیازهای اقتصادی نخواهد شد، بلکه ممکن است به تدریج نارضایتی عمومی را نیز به دنبال خواهد داشت.
رئیس صنعت،معدن و تجارت در ادامه  ،تاکید بر اجرای صحیح قوانین و دستورالعمل شرکت های بازاریابی شبکه ای توسط  کسانی که تحت عنوان بازاریاب  اقدام به فروش محصول بصورت اینترنتی  مینماید و ابراز داشت:کمیته نظارت شهرستانی و استانی موظف است از فعالیت دفاتر غیررسمی و نداشتن مجوز  جلوگیری و نسبت به پلمپ انها اقدام  نماید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار