آخرین خبر از پل منطقه موگرمون؛
هشت ماه از خبر خوشحال کننده رئیس بیناد مستضعفان میگذرد و متاسفانه هیچ اقدام عملی که نشان از آغاز بکار این پروژه باشد در منطقه دیده نمیشود .
کد خبر: ۷۴۶۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۹ 18 May 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد؛ شهریور ۹۷ بود که در شورای اداری استان کهگیلویه و بویر احمد از سوی رئیس بنیاد مستضعفان خبر احداث پل بر روی دره فصلی وحدت از توابع این شهرستان داده شد و متعاقبا در بهمن ماه ۹۷ در همین راستا تفاهم نامه ای فی مابین بنیاد مستضعفان و اداره کل راه و شهرسازی منعقد شد .

پل دهستان وحدت موگرمون و وعده های بی نتیجه راه و شهرسازی+تصویررییس بنیاد مستضعفان در آن نشست اعلام کرد در منطقه ای اگر ببینیم خطری مردم را تهدید میکند با همکاری دستگاه مربوطه ورود خواهیم کرد و پل وحدت با توجه به اینکه خطری جدی است برای اهالی بیش از ۱۰ روستای منطقه موگرمون بنیاد مستضعفان با همکاری راه و شهرسازی اقدام به احداث پل بر روی این دره فصلی خواهد کرد.

هشت ماه از خبر خوشحال کننده رئیس بیناد مستضعفان میگذرد و متاسفانه هیچ اقدام عملی که نشان از آغاز بکار این پروژه باشد در منطقه دیده نمیشود .

موضوع عدم اجرای پروژه مورد نظر را از آنجا که رئیس بنیاد مستضعفان اعلام کرده بود پروژه های تعریف شده در شهرستان لنده بصورت مشارکتی انجام میشوند از رئیس راه و شهرسازی این شهرستان جویا شدیم.

رستم تقی زاده در گفتگوی مجازی با این پایگاه خبری علت روند کند اجرای تعهدات راه و شهرسازی در پروژه مورد نظر را بزرگ توصیف کردن پل عنوان و دراین راستا گفت؛ پل تعریف شده بر روی دره فصلی وحدت یک پل بزرگ است و پروسه های مختلفی قبل از مناقصه از قبیل مطالعات، طراحی، ژئوتکنیک وغیره بایدانجام شود و لذا انجام این پروسه ها زمانبر است ولی ایشان نگفت راه شهر سازی در چه مرحله‌ای از کار قرار دارد.

گفتنی است رئیس اداره راه و شهرسازی در پاسخ به سایر سئوالات از قبیل اداره راه شهرسازی در چه مرحله‌ای از کار قرار دارد و اینکه آیا این اداره به تعهدات خود در تفاهم نامه مربوط به احداث پل که همان تامین اعتبار ۵۰ درصد هزینه مالی است پاسخی نداد که نشان از آن دارد راه شهرسازی هنوز دره فصلی که تا کنون ۳ نفر از دانش آموزان این منطقه را به کشتن داد اولویت خود نمیداند.

تقی زاده همچنین نسبت به سوال خبرنگار تابناک مبنی بر اینکه کلنگ زنی این پل چه زمانی انجام میشود به مانند سوالات قبل پاسخی نداد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
سيروس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
اميدواريم مسولين در اين راستا کوتاهي نکنند
کوه غم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
فقط باید تاسف خورد به حال این مسولین...
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
متاسفانه وقتی .....میشن مدیر باید فقط افسوس خورد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
همیشه بهار نیست باید منتظر زمستان دیگری باشیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار