کد خبر: ۷۴۶۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۳ 19 May 2019
جنگ بد است اما فرصتی مغتنم برای انتقام

بی تردید نه تاریخ و نه ملت بزرگ ایران هشت سال جنگ ناجوانمردانه و نابرابر امپریالیسم جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا و با پشتیبانی دلارهای نفتی ایادی مرتجع آنها در منطقه را فراموش نخواهد کرد و این بغض انقلابی ملت ایران منتظر فرصتی است تا انتقام خون میلیون ها زن و مرد و کودک را که به ناحق ریخته شد از آنها بگیرد و سیلی محکمی به بر پیکر آمریکا  و جیره خواران مرتجعش وارد کند.
ما ملتی هستیم که در طول تاریخ زیر بار هیچ ننگ و ذلتی نرفته و نخواهیم رفت و اگر هم به هر دلیلی در برهه ای از تاریخ سکوت پیشه کردیم در فرصت مناسب انتقامی سخت و ویرانگر از کسانی خواهیم گرفت که به جان و مال و خاک این ملت دست درازی کردند.
بی شک ما در مقابل خون شهدای مظلوم هشت سال جنگ نابرابر و شهدای منا و بیت الله الحرام ساکت نخواهیم بود و بی تفاوت نخواهیم گذشت و در فرصت مناسب پاسخی سخت و دندان شکن خواهیم داد.
ما جنگ طلب نیستیم و از هیچ جنگی نیز استقبال نمیکنیم اما در وقت جنگ مرد میدان های سخت هستیم و دست هر متجاوزی را از بازو قطع خواهیم کرد.
ما امتحان خود را در هشت سال جنگ تحمیلی و در برابر همه جهان یک تنه پس داده ایم و خود را به همه ثابت کرده ایم،ما در جنوب لبنان،سوریه ،عراق و یمن ثابت کرده ایم که چگونه میجنگیم.
ما هیچ جنگی را شروع نکرده و نخواهیم کرد اما به وقت دفاع از سرزمینمان آتش خشم خود را بر پیکر هر متجاوزی فرو خواهیم ریخت.
کشورهای میکروسکوپی خلیج فارس بدانند این بار مانند گذشته نیست که دست ما از ادوات و ابزار نظامی خالی بود و با دست خالی شکست را بر آنها تحمیل کردیم ،،باید بدانند اگر جنگی دیگر اتفاق بیفتد آنها را به ماقبل تاریخ برخواهیم گرداند تا در بیابان های خشک با خوردن سوسمار ادامه حیات دهند.
به هر روی جنگ بد است و هیچ کس از آن استقبال نمیکند اما اگر تحمیل شود پاسخ ملت ایران تا عمق استراتژیک مرزهایشان را هدف خواهد گرفت.
امیر محبی فر ۲۸ اردیبهشت ۹۸
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشث
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
فقط مردم ضرر می کنند.مگه کسی بفکر مردم هست اوضاع مردم ببینید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار