کد خبر: ۷۴۶۹۴۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲ 21 May 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از شبستان ، همزمان با سالروز میلاد امام دوم شیعیان حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام)، جشن سراسری «روزه اولی ها» با حضور نونهالان دختر روزه اولی عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد شب گذشته (۳۰ اردیبهشت) در یاسوج برگزار شد.

این جشن با هدف اهتمام به جذب کودکان و نوجوانان به مساجد به ویژه خواهران، تحقق سیاست خانواده محور و مسجد پایه بر اساس برنامه تحول ستاد عالی، تکریم «روزه اولی ها و تعظیم شعائر دینی» برگزار شد.

بیان فلسفه روزه در قالب قصه گویی با زبان کودکانه و پخش کلیپ‌ های کودکانه رمضان، برگزاری مسابقه مذهبی ویژه ماه مبارک و توزیع افطاری بین کودکان از جمله برنامه های ویژه این جشن بود.

قرائت عهد نامه و اهدای هدیه به همه نونهالان به رسم یادبود از دیگر برنامه های اجرایی در این جشن بود که در مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه شریف) یاسوج برگزار شد.

جشن «روزه اولی ها» به همت ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و همچنین کانون فرهنگی و هنری الرحمن مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه شریف) یاسوج برگزار شد.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار