کد خبر: ۸۱۹۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۱ 02 February 2020
نماینده مقام معظم رهبری و رئیس جدید ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد حجت الاسلام روح الله میرزایی در آئین معارفه رئیس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور حجت الاسلام ترکاشوند معاونت استان های ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کشور و اعضای استانی ستاد ، برگزار شد گفت : یکی از واجبات فرع ما امر به معروف و نهی از منکر بوده که در صورت کنار گذاشتن اصول دین به خطر می‌افتد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی خاطرنشان کرد: منکرات اخلاقی بسیار خطرناک بوده و مطالبه مباحث اخلاقی را باید جدی بگیریم زیرا بد پوششی آرام آرام ریشه اعتقادات را می‌زند و نباید بگذاریم ولنگاری فرهنگ ما را ویران کند.
وی با تاکید بر اینکه حیا، حجاب و عفت اگر از بین رفت مسیرهای دیگری برای گناهان و منکرات باز می‌شود، ادامه داد: هم اکنون در مدارس دختران چادری تا حدودی کاهش داشته و این دلیلی جز رخنه کردن به صورت آرام آرام نبوده است.
حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی امام جمعه سابق یاسوج نیز در این نشست اظهار داشت: انبیاء برای نهی کردن انسان‌ها از کارهای بد، زشتی‌ها و پلشتی‌ها آمدند و باید بدانیم دین مبین اسلام محدود به یک زمان، مکان، نقطه و افرادی خاصی نیست.
به گزارش تسنیم، جانشین دبیر و مدیرکل امور استان‌ها ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور، سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح، رئوف مدیرکل صدا و سیما، پیرسبزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد و برخی دیگر از مسئولان استانی و ائمه جمعه شهرهای استان در این نشست حضور داشتند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در این آئین از زحمات حجت الاسلام سید علی اصغر حسینی تجلیل و حجت الاسلام سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج به عنوان رئیس جدید ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار