مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از اهداء کتاب به کادر درمانی و بیماران بیمارستان شهید جلیل یاسوج خبر داد.
کد خبر: ۸۳۸۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱ 14 April 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی پیرسبزی با بیان اینکه فرهنگ پاسداشت قدردانی از مجاهدت های شبانه روزی کادر درمانی و نظام سلامت روز به روز در جامعه نهادیه می شود افزود: در همین راستا جمعی از همکاران این اداره کل امروز برا عرض خسته نباشید با اهداء کتاب به دیدار کادر درمانی بیمارستان شهید جلیل یاسوج رفتند تا از زحمات آنها قدردانی کنند.   وی نگاه فرهنگی را از بهترین روش های مقابله با ویروس کرونا عنوان کرد و گفت: بدون ترید بهداشت عمومی جامعه در گرو فرهنگ عمومی جامعه است.
پیرسبزی در ادامه  اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی را یک مسئله مهم فرهنگی دانست و  بیان کرد ضرورت دارد رعایت پرتکل های بهداشتی با بسیج عمومی مورد توجه باشد.
دکتر جاودان سیرت رئیس بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج  در این باره گفت: آنچه مسلم است اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همراه مجموعه هنرمندان و اصحاب رسانه در خصوص فعالیت های فرهنگی و رسانه ای و هدایت افکار عمومی تقدیر کرد. 




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار