رئیس پلیس راه ایلام؛
رئیس پلیس راه ایلام گفت: برابر ارزیابی های انجام شده طی چهار سال گذشته با اقدامات و فعالیت های مثبت و سازنده، اداره کنترل راههای روستایی پلیس راه استان، موفق به کسب عنوان رتبه برتر کشوری در کاهش تلفات انسانی در جاده های روستایی شده است.
کد خبر: ۸۶۲۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴ 15 June 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ رضا همتی زاده اظهار کرد: اهمیت کسب این عنوان از آنجایی است که قریب به ۵۰ درصد راه های استان روستایی بوده و با وجود مشکلات زیاد موجود در بستر راههای روستایی، تصادفات رانندگی و تلفات انسانی کاهش یافته است.

وی ادامه داد: این موفقیت حاصل همکاری مثبت و موثر سازنده مردم با پلیس و رعایت قوانین و مقررات و همچنین فعالیتهای پررنگ و تلاش های شبانه روزی پلیس راه و دستگاه های خدمات رسان مانند راه و شهرسازی و راهداری و امداد رسان به ویژه دانشگاه علوم پزشکی، فوریت های پزشکی و هلال احمر و سایر دستگاه های ذیربط در این حوزه است.

رئیس پلیس راه ایلام گفت: برابر ارزیابی های انجام شده طی چهار سال گذشته با اقدامات و فعالیت های مثبت و سازنده، اداره کنترل راههای روستایی پلیس راه استان، موفق به کسب عنوان رتبه برتر کشوری در کاهش تلفات انسانی در جاده های روستایی شده که در این راستا سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راه کشور و سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان از سرگرد علی فتاحی رئیس اداره کنترل راه های روستایی پلیس راه استان قدردانی کردند.
 

همتی زاده گفت: برنام های جامع برای استمرار کاهش تصادفات رانندگی در جاده های روستایی توسط اداره کنترل راههای روستایی پلیس راه استان ایلام تدوین شده و امیدواریم با تداوم همکاری مردم شریف و همکاری دستگاه های مسئول در این حوزه و توجه به ایمنی زیرساخت های راه های روستایی بتوانیم بیش از پیش در کاهش کشته شدگان ناشی از تصادفات رانندگی موفق باشیم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار