کد خبر: ۸۷۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷ 01 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد قائم مقام معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: سال گذشته ۱۵ هزار کارگر بیکار شده ۶۰۰ واحد صنعتی تعطیل کشور دوباره مشغول به فعالیت شدند.

 سید طاهر طاهری  در آئین افتتاحیه هنرکده برق احسان در شهرک صنعتی شماره 3 یاسوج اظهار داشت: سال گذشته 600 واحد صنعتی تعطیل در مناطق مختلف کشور به چرخه تولید برگشتند که با راه‌اندازی آن‌ها 15 هزار کارگز بیکار نیز مشغول فعالیت شدند.

وی عنوان کرد: دولت تدبیر و امید و مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت برای راه‌اندازی و فعالیت طرح‌های صنعتی و معدنی تعطیل و نیمه فعال از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنند و این مهم از جمله برنامه‌های اولویت دار این وزارتخانه است.

طاهری با اشاره به مشوق‌های در نظر گرفته شده برای حمایت از سرمایه‌گذاری در استان‌های کم‌تر برخوردار، افزود: مجموعه استان کهگیلویه و بویراحمد انتظار می‌رود از این فرصت برای توسعه همه جانبه این استان تلاش کنند و در این بین دولت از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین گفت: هنرکد برق احسان یاسوج با سرمایه گذاری 12 میلیارد ریال و سرمایه در گردش 4 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی اجرا شده است.

داریوش دیودیده با اشاره به اینکه سرمایه گذار هنرکده برق احسان یاسوج یک ریال تسهیلات بانکی دریافت نکرد، افزود: این طرح در سال 91 آغاز و برای 13 نفر اشتغالزایی دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار