کد خبر: ۸۹۳۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳ 28 August 2020
مسئولانی که خاکی آمدند و دانه درشت نرفتند
به گزارش "تـابنـاک کهگیلویه و بویراحمد"از چیتاب حجت الاسلام پژمان در خطه های نماز جمعه 7شهریور ماه 99 چیتاب ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه با اشاره به بی خبری از آخرت و دلدادگی به دنیا گفت : کسانیکه با پرهیز از تفکر در جمع آوری توشه أُخـری ، دلدادگی به دنیا را پیشه کنند متضررترین انسانهایند ، زیرا با دلدادگی به دنیا و پرهیز از انفاق ، عقبـی خود را ویران می کنند و تنها راه پویش به زندگی فرزندان خود را در دنیا هموار می کنند.
وی با تسلیت سالرروز شهدای دولت رجائی و باهنر گفت : مسئولانی که خاکی امدند و دانه درشت نرفتند و در دفترشان با تیر خصم جان دادند از بدنه نظام و دل مردم بیرون امدند و بر پایه جهاد و شهادت خدمت می کردند.
وی با اشاره به دیدار تصویری رهبر انقلاب با مسئولان هم گفت : مسئولانی که در روند کارهای اجرائی شان ناتوان و عقب مانده اند جهادی عمل نکرده و خدمت به خود را بر خدمت به خلق ترجیح دادند.
وی افزود : توصیه زیبای معظم له به خدمت باقیمانده یکساله دولتمردان در دولت تدبیر و امید به آنان قوت قلب در خدمت می بخشد و امید است با عمل به این توصیه راهگشای مشکلات موجودباشند.
حجت الاسلام پژمان تصریح کرد : چرا باید دولتی که غنی ترین منابع ملی را دارد مردمانش فقیر باشند و باگرانی دست و پنجه نرم کنند؟
پژمان با اشاره به دیدارنماینده انرژی هسته ای کشورمان با مدیر آژانس انرژی هسته ای هم گفت : خروجی این دیدار هم فرصت و هم تهدید دارد.
وی با اشاره به فرصت گفت : دولتمردان ما در این میدان باید با هوش باشند و با تعهدات تضمینی آینده ملت نگذارند در برابر استکبار شکست خورده از نظام ، ضربه فنی بشوند.
این خطیب جمعه درباره جنبه تهدید این دیدار هم گفت : مسئولان اگر شجاعانه جهادی عمل نکنند بدانند با پشت پازدن به شعار هیهات من الذله باترس از هیمنه پوشالی شیطان بزرگ ، باعث خوشنودی کدخدا خواهند شد.
امام جمعه کبگیان با تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی و سالروز مفقود شدن امام موسی صدر گفت : امام موسی صدر با شعار هیهات من الذله روحی عاشورایی داشت که رعشه بر هیمنه پوشالی استکبار می انداخت و دشمن مجبور بود وی را ازسر راه بردارد.
خطیب جمعه کبگیان افزود : حضور دوستداران حسینی در عاشورای امسال در بحبوحه این بیماری مهلک با نهایت رعایت پروتکل های بهداشتی چهره واقعی خیلی ها را هویدا کرد.
 وی خاطرنشان کرد : همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند همگی تابع نظر وزارت بهداشت و ستاد کرونا هستیم اما عده ای هستند که در این بین بجای تبعیت از ولایت فقیه یدک کش قبله آمالشان در غرب هستند که خوشبختانه حضور معقولانه ملت با نهایت رعایت پروتکل های بهداشتی امیدشان رابه یأس مبدل کرد.

پایان خبر:اسماعیل رسام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار