امام جمعه کبگیان:
سیدفرج الله پژمان : بیش از هفتاد درصد مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم در داخل با رویکرد تعامل و اعتماد به هم حل می شود که متاسفانه به بهانه "مذاکره" روزگار مردم را تیره و تار کرده اند.
کد خبر: ۹۲۵۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۹ 18 December 2020

به گزارش "تابناک کهگیلویه و بویراحمد" از چیتاب ، حجت الاسلام سید فرج الله پژمان امام جمعه کبگیان درخطبه های نماز عبادی سیاسی ۲۸ آذرماه ۹۹ چیتاب ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه گفت : خداوند سبحان در خلقت هر چیزی حکمتی دارد.

وی با اشاره به پرسش پاسخ مردم و فلسفه حلال ماه گفت : یکی از فلسفه آفرینش ماه تعیین اوقات تقویمـ طبیعی بشر بوده که خیلی نظم هنجارهای بشری در زندگی است و بهتر است درباره آنچه نمیدانیم زود قضاوت نکرده بلکه مطالعه کنیم.
این خطیب جمعه با تبریک فرا رسیدن ولادت حضرت زینب و روز پرستار هم گفت : تدبیر آن بانوی بزرگوار در نگهداری و تثبیت قیام حسین بن علی "ع" کمربند استحکام نهضت قیام و خون آن امام همام بود.

وی افزود : آن شیرزن علیرغم تمام مصائب در مجلس یزید با تبیین آینده روشن اسلام با بیمه خون سیدالشهدا یزیدیان را مأیوس کرد.

امام جمعه چیتاب ضمن تبریک به کادر پرستاران کشور هم گفت : زینب پرستار نهضت بزرگ حسینی بوده ، که زیر مجموعه آن پرستاری از امام زین العابدین هست ، انشالله پرستاران خط مقدم سلامت در وضعیت مبهم کرونایی با تقویت روحیه زینبی خود و همکارانشان زینبی مدافع سلامت باشند.
وی خاطرنشان کرد : پرستاران پر کشیده راه امنیت سلامت کشور از جان گذشتگانی بودند که در مقام شامخ شهدای مدافع وطن جان دادند تا برگ ریزان پرپر شدن عزیزان مردم کمتر شود.
امام جمعه کبگیان با اشاره به اظهار نظر عده ای که در شرایط فعلی اقتصادی تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور را در مذاکره می دانند هم گفت : اولا اینکه آن مسئولی که با همکار خود اختلاف نظر دارد ابتدائاََ بیاید با تعامل همگانی از خود و همنوع خود شروع کند ، تا روی ریل کانون حل مشکلات معیشت و اقتصاد مردم قرار بگیرد ، ثانیا ملت ایران همیشه در هر جایی به مذاکره با آمریکا تکیه کرد متضرر شده است.

سیدفرج الله پژمان تصریح کرد : بیش از هفتاد درصد مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم در داخل با رویکرد تعامل و اعتماد به هم حل می شود که متاسفانه به بهانه "مذاکره" روزگار مردم را تیره و تار کرده اند.

خطیب جمعه کبگیان با تشکر از حضور حاظرین در شرایط فعلی در نماز جمعه هم گفت : کسانیکه بعد از چهار هفته با رعایت پروتکل های بهداشتی ، در نماز جمعه حضور پیدا کردند بدانند هر وقت امنیت سلامت مردم عزیز این خطه در بحبوحه این ویروس منحوس به مخاطره بیوفتد مانند گذشته بدون لحظه ای درنگ نماز جمعه را تعطیل خواهیم کرد و از عزیزان خواهشمندیم در مراسمات و احیاناََ برنامه های پیش رو جوانب احتیاط را رعایت بفرمایند.

این خطیب جمعه با تشکر از حمات چند ماه گذشته شهرداری در ارتقاء شمایل شهری چیتاب هم گفت : قطعاََ زحمات شهردار محترم و پرسنل خدومشان در اوضاع کنونی اقتصادی قابل تجلیل است اما همکاری مردم در رسیدن این پرسنل خدوم به اهداف والا نیمی از راه نرفته این عزیزان است.

وی افزود : در زمینه همکاری و همیاری با شهرداری و راکد ماندن طرحهای کلنگـ زده و نیمه کاره بخش علت و معلولهای زیادی برای گفتن هست که انشالله به شرط حیات در خطبه های آینده خواهم گفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار